Python - Week of WebCamp

Aljoša Mohorović

to pyth...@googlegroups.com
U sklopu ovogodisnje WebCamp konferencije odrzat ce se i Week of
WebCamp te ce neke lokalne grupe, ukljucujuci i Python grupu, odrzati
duzi meetup sa nizom predavanja.
Kako bi to mogli kvalitetno odraditi potrebni su nam predavaci, a teme
mogu biti u standardnom webcamp formatu ~20minuta ili mozemo
dogovoriti i duze za in-depth predavanja.
Zamolio bi sve koji imaju zelju/volju predavati da se jave meni na
email aljosa.m...@gmail.com kako bi dogovorili detalje.

Aljosa

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com
Ima li jos netko da bi htio predavati na mini python konfi za week of webcamp? Dobro bi nam dosao jos koji predavac. Javite se ili Aljosi ili meni.

-Deni

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "Python Hrvatska" kao jednu od Google Grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu python-hr+...@googlegroups.com.

Gorjan Agačević

to pyth...@googlegroups.com
Pitat ću kolegu u firmi je li zainteresiran. Postoji li nekakav guideline za predavanje? ili može biti bilo što Python related?

Aljoša Mohorović

to pyth...@googlegroups.com
Bitno da je nekako vezano za Python.
Sva predavanja trenutno jesu na engleskom, ali prihvacamo i na
hrvatskom ako bas ne zeli na engleskom.

Aljosa

--

Aljosa

Gorjan Agačević

to pyth...@googlegroups.com
OK. Javit ću se sutra.

Vedran

to pyth...@googlegroups.com
Bok ekipa, evo i ovdje podsjetnik za week of webcamp srijeda:

Robert

to pyth...@googlegroups.com
Prezentacija koju sam večeras održao je na:

Senko Rasic

to pyth...@googlegroups.com

--

Senko Rašić, Good Code <http://goodcode.io/>