Django posao - održavanje web aplikacije

Senko Rasic

to pyth...@googlegroups.com
Bok svima,

za jednog našeg klijenta tražimo firmu ili freelancera koji bi nastavili održavati jednu web aplikaciju koju smo napisali za njih (in a nutshell: webshop + online reader). Neko vrijeme aplikacija nije bila u produkciji pa nije bilo održavanja, sad opet je, a u međuvremenu smo mi preplavljeni sa drugim poslom te ne možemo opet preuzeti projekt. Klijent je domaći (firma iz BiH), aplikacija je Django + MySQL + jQuery + server-side alati za konverziju formata fajlova + integracija sa credit card payment gatewayem.

Ako je netko zainteresiran, javite mi na mail pa ću vam dati više podataka i spojiti vas s klijentom (sve detalje dogovarate izravno sa njima).

Pozdrav,
Senko

--
Senko Rasic <senko...@goodcode.io>

Senko Rasic

to pyth...@googlegroups.com, se...@rasic.net
Bok svima,

nakon male pauze od par mjeseci opet se aktualizirao projekt (arhitektura Django + MySQL + jQuery, vidi dolje detalje) kojeg smo mi inicijalno kreirali a za kojeg klijent sad traži dalje nekog za održavanje. Ako je netko zainteresiran, nek mi se slobodno javi.

Pozdrav,
Senko