meetup?

Dražen Lučanin

to pyth...@googlegroups.com
Bok ljudi,

sretan Uskrs!

Ima zainteresiranih za neki meetup ovaj nadolazeći tjedan? Taman sam u Zg na tjedan dana, a vidim da ste pred otprilike mj. dana imali zadnji sastanak pa bi možda bio dobar termin :)

Poz,
Dražen

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com
Bok Drazen,

Nisam savio najavu jos ali drugi utorak u mjesecu je uvijek. Dakle ovaj mjesec je to 14.4.

Ali mogli bi na pivo svakako, ako ne ostajes do tada. :)

-Deni

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Python Hrvatska" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu python-hr+...@googlegroups.com.

Dražen Lučanin

to pyth...@googlegroups.com
Bok Deni,

aha, da onda ga ne ću uspjeti uloviti.

Dapače, ako ima zainteresiranih za pivu, možemo se naći. Možda srijeda nakon posla? Medvedgrad Savska-Vukovarska? Ili ako imate neko drugo dobro mjesto okupljanja, otvoren sam za prijedloge.

Pozdrav,
Dražen

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com
Meni vise pase cetvrtak. Srijedu mogu tek oko 9 doci. :)

-Deni

Dražen Lučanin

to pyth...@googlegroups.com
Hm... Može sutra oko 9 onda rađe, jer za četvrtak već imam neke dogovore.

Pivnica u Savskoj?

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com
Deal. Vidimo se. I ako dodje itko od ostalih. :)

-Deni

Dražen Lučanin

to pyth...@googlegroups.com
Ej, sori ja ću morati otkazati ipak za večeras. Neka mučnina me ulovila i ne mogu ustatu uopće iz kreveta. Drugom prilikom se vidimo, nadam se.

Ako je netko drugi planirao možda navratiti bilo bi dobro da javite Deniju čisto da zna ima li smisla da on onda dolazi ili ne.

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com

Budemo onda nekad sljedeći puta. Mislim da nitko nije ni planirao doći osim nas

Deni Bertović

to pyth...@googlegroups.com
Meetup je najavljen mind you. RSVP please. :)