Python tutoriali na hrvatskom

filip....@gmail.com

to Python Hrvatska
Lp iz Vinkovaca, zovom se Filip i odlučio sam napraviti Python tutoriale na hrvatskom jeziku. Kad sam imao računalstvo u školi došli smo do Python programiranja i mnogi u razredu nisu
razumjeli šta nam je profesor htio prenijeti. Mislio sam si bilo bi lakše kad bi mogao proći više puta neku temu kad god želiš, to me je potaklo da izradim par tutoriala.
Zanima me vaša kritika jeli dobra ideja i jesu li videji kvalitetni. Bio bih zahvalan kad bi pogledali i dali mi feedback!

Hvala na vremenu.

Senko Rasic

to pyth...@googlegroups.com
Pozdrav Filipe,

ja mislim da su ovo odlični tutoriali! Ovako nešto je lagan uvod za potpune početnike kojima su i tutoriali poput “learn python the hard way” problematični (ja obično prvo ljude na to uputim).

Jedan nitpick - u Pythonu se obično ne stavljaju ‘;’ na kraj linije (ne smeta ako staviš, i koristi ako želiš imati više statementa u istoj liniji, ali obično je to stilski big no-no).

Samo tako naprijed!

LP,
Senko

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Python Hrvatska" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu python-hr+...@googlegroups.com.

Dražen Lučanin

to pyth...@googlegroups.com
Super, Filipe! Imam točno već neke ljude na umu kojima ću ovo poslati, kojima inače ja prevodim :) Drago mi je čuti da se u Vinkovcima predaje Python na informatici.

Jedan tehnički komentar na snimke – ako staviš manju rezoluciju na monitoru prije snimanja (npr. 1280x..., čini mi se da trenutno imaš veću), bit će lakše čitati kod u videu. Pogotovo na pametnim telefonima.

Hvala na radu i samo tako dalje!

Dražen

Senko Rasic

to pyth...@googlegroups.com
Da se nadovežem na preporuku za rezoluciju. Ne moraš snižavati rezoluciju ako ti screencast program podržava da odrediš područje (box) koji se snima (a ne cijeli desktop).

Idealni setup u tom slučaju ti je 2 prozora side-by-side bez preklapanja, iste visine (slično kao i što sad imaš, samo ih malo bolje aligneaš), i onda radiš screencast područja koje pokriva samo ta dva prozora. (primjer iz jednog screencasta koji sam ja nedavno radio https://vimeo.com/154969169)

—Senko

Filip Tutorials

to pyth...@googlegroups.com

Ma da, to sto oni u Vinkovcima rade ae ne moze zvati predavanje pythona, imali smo ga godinu ipo i nismo nista naucili...U tjedan dana sam samostalno naucio vise nego u tih godinu ipo u skoli.

Preporucite tutorijale drugima koji mozda trebaju pomoc ili bilo sto. Tutorijala ce jos biti, stalno ih radi, i ako imate kakvih ptanja ili zahtjeva za tutorijale mozete se javiti Filipu na youtube kanalu ili na mailu.

Takoder recite ako bi volili vidjeti tutorijale za neke druge programske jezike.

Filip Tutorials

to pyth...@googlegroups.com
Hvala svima na podršci probat ću napravit bolju sliku što prije, Senko hvala na informaciji za točka zarez to stvarno nisam znao i sad se osjećam nekako glupo hahaha

Domagoj Hackenberger

to Python Hrvatska
Pozz,

Svaka čast na tutorijalima.

Misliš li možda raditi tutorijale u Linux OS-u?