django-getpaid - universal payment processing framework for django

Krzysztof Dorosz

to pyk...@googlegroups.com
Hi,

just writing to share with you new handy app https://github.com/cypreess/django-getpaid which is universal app for payment processing. It can support multiple payment backends via plugable backends.Documentation can be found at http://django-getpaid.readthedocs.org/en/latest/ (proof reading is welcome). It uses almost no assumption about your code - just requires ANY model representing an order to dynamically bind with (and does not uses flaky contenttypes for that!).

Available also on PyPI as django-getpaid.

Currently supported backends: PayU (old Platnosci.pl) and Transferuj.pl.

It would be nice to have next: PayPal, dotpay, google checkout? (maybe somebody wan't to write any of them? :-)

Current v1.1.1 should be production stable, as I was testing it for a while.

Cheers
DK

michal chalupczak

to pyk...@googlegroups.com
On Sun, Jan 13, 2013 at 9:18 AM, <pawe...@gmail.com> wrote:
> Proszę, nagrajcie tę prezentację z PyKonika i wrzućcie na YouTube. Pzdr

I will try to do my best and provide videos from upcoming meeting on YouTube.

michał

Krzysztof Dorosz

to pyk...@googlegroups.com
Cześć,

taki był właśnie plan, żeby jak się uda to nagrać.

PS. Zainteresowanych tematem zachęcam też do zagłosowania na talk na DjangoCon13 :) jest django-getpaid zgloszone http://2013.djangocon.eu/vote/#entry3

On Sunday, January 13, 2013 9:18:29 AM UTC+1, pawe...@gmail.com wrote:
django-getpaid - uniwersalna aplikacja Django do przyjmowania płatności elektronicznych - Krzysztof Dorosz,

Proszę, nagrajcie tę prezentację z PyKonika i wrzućcie na YouTube. Pzdr

Krzysztof Dorosz

to pyk...@googlegroups.com
If you liked my talk I would appreciate voting on my presentation for DjangoCon2013

Apps for advanced plans, pricings, billings and payments in Django

I believe it is the last day of voting.

Thanks
DK

Krzysztof Dorosz

to pyk...@googlegroups.com

michal chalupczak

to pyk...@googlegroups.com

Robert Sajdok

to pyk...@googlegroups.com
Wielkie dzięki.
> --
>
> ---
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Pykonik".
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do pykonik+u...@googlegroups.com.
> Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Tomasz Grzesik

to pyk...@googlegroups.com
Cześć,

Podoba mi się prosta architektura Waszj aplikacji integrującej płatności.
Z drugiej strony django merchant i django payments przyciągają wieloma gotowymi bramkami płatności np. z Braintree.
Mam pytanie czy architektura nie będzie stanowiła ograniczenia w implementacji chociażby PaPala.
Nie wiem jak działa PayPal, ale może macie jakieś doświadczenia z tym związane.