hello. pozdrowienia z Onetu

Przemek Rękawiecki

to pyk...@googlegroups.com
Cześć wszystkim
Niedawno dowiedziałem się o waszej grupie i waszych spotkaniach. Pozwoliłem sobie również pojawić się wczoraj na zorganizowanym w Printbox'ie Dojo. Niestety musiałem wcześniej wrócić do domu dlatego nie miałem okazji z nikim z was się lepiej poznać.

Pracuję jako programista w Dreamlab Onet.pl i jak się okazuje, w mojej firmie jest wiele osób, które również są takimi ruchami jak wasz zainteresowane.  Mamy również w naszym biurowcu sporo sal konferencyjnych, które wieczorami stoją puste dlatego możemy zaproponować spotkanie waszej grupy w naszej lokalizacji.
Moglibyśmy wam poopowiadać w jaki sposób wykorzystujemy Python przy tworzeniu naszych produktów, z których korzysta później 16 milionów użytkowników. A może macie własne pomysły na takie spotkanie.

W każdym ja w imieniu całego Onetu zapraszam pykonika na spotkanie do naszej siedziby.

Pozdrawiam
Przemek