Re: FB Koloběžek

1 view

Fuchman Tomáš

to Půjčování koloběžek konference, Blahetová, Kristýna, Lukáš Houška
Týme,

kdo má nějaké fotky teď z půjčování. Hned prosím mě nebo Lukášovi.
Někdo mi dnes říkal o parádní fotce pro Kostu. Sem sní :)

Dík :)
T.

-------------------
Tomáš Fuchman
774 575 012

Dne 24. dubna 2014 22:44 Lukáš Houška <housk...@gmail.com> napsal(a):
Ahoj,

starám se já a dneska jsem se na facebook nedostal jen z toho důvodu, že zkrátka stávkoval a znemožňoval mi nahrát fotografie... A když už jsme u těch fotek. Domluva zněla, o které jsme tedy neřekl všem, že fotky na našem profilu budou jen černobílé, nic barevného. Tudíž bych vás touto cestou chtěl poprosit, zda byste fotografie z terénu přeposílali přímo mě na mail a já je po převedení do stupňů šedi hodím na facebook (vyřiďte to i ostatním). Pokud k nim máte nějaký komentář, připitě ho, rád jej odcituji.
A také není dobré, když příspěvky během jednoho dne přidává více lidí bez vzájemné domluvy, pak dochází ke kumulaci v hloupé časy a prázdno v časy jiné. Ale to je i má chyba, že jsem tam dnes nemohl nic přidat...
Díky a ať to jde,

Lukáš

Dne 24. dubna 2014 22:22 Jiří Kunc <jirka...@gmail.com> napsal(a):
Ahoj, kdo se staráte o ten FB? Na to, že testujeme o sto deset, je to
pekelně neaktuální ...

Chce to určitě fotky, označovat lidi, komentovat ...

Lukáši?

J.

--
Lukáš Houška

jakub mares

to Fuchman Tomáš, Půjčování koloběžek konference, Blahetová, Kristýna, Lukáš Houška
tyhle mam ze dneska :)

Dne 24. dubna 2014 22:48 Fuchman Tomáš <tomas....@gmail.com> napsal(a):

--
Tento zpráva byla rozeslána na:
cth...@rlyeh.biz, mares...@gmail.com, jirka...@gmail.com, lenka....@ksvetu.cz, housk...@gmail.com, m.jur...@gmail.com, zab...@seznam.cz, letajici...@gmail.com, pji...@gmail.com, tomas....@gmail.com, vresta...@seznam.cz, kristyna....@ksvetu.cz, ma...@jaromaso.com

--
ing arch jakub mares

IMG_2695.JPG
IMG_2696.JPG
IMG_2697.JPG
IMG_2698.JPG

Fuchman Tomáš

to jakub mares, Půjčování koloběžek konference, Blahetová, Kristýna, Lukáš Houška
všechny jsem hodil do Gdrivu

díky

Tomáš Fuchman
774 575 012

Lenka Fránová

to Fuchman Tomáš, Lukáš Houška, Kristýna Blahetová, Půjčování koloběžek konference
Dne 24.4.2014 22:49 "Fuchman Tomáš" <tomas....@gmail.com> napsal(a):
IMAG1295.jpg
IMAG1294.jpg
IMAG1293.jpg