Uživatelské slovníky v Google Documents

jar...@gmail.com

to Publikování s Google
Ptal jsem se na to na přednášce, prý je potřeba vyzkoušet:
Pokud pracuji na sdíleném dokumentu a při kontrole pravopisu přidám
neznámé slovo do uživ. slovníku, k čemu je ten slovník spřažený? K
tomu dokumentu, nebo k uživateli?
Jelikož se změna projeví i ostatním spolupracujícím, hádám že k
dokumentu. Ale to potom asi není uživatelský slovník v pravém slova
smyslu, protože pak by se tato změna neměla projevit v jiných
dokumentech.
Nebo je to jinak?

Lenka

to Publikování s Google
Ahoj :-)
Dík za připomenutí problému. Dejme Jankovi čas, říkal, že prý to je
zajímavá otázka, že přes víkend zjistí a ozve se tudy.
Jinak bych ráda vás všechny požádala: Pokud někdo máte další takovéhle
báječné dotazy, které by mohly pomoci stovkám ostatních uživatelů,
prosíme, napište je na GUG.cz do diskusních fór. Pro nás je dobrý
dotaz (ideálně s dobrou odpovědí od dalšího uživatele) prostě poklad!
A to nepřeháním :-)
Lenka

ondrej...@diamondvision.cz

to Publikování s Google
Ahoj, zajímá mne další věc. Víte o nějakém gadgetu, který mi nabídne
řadit dokumenty dle typu jako je tomu ve Windows? Z nabízených řazení
mi nevyhovuje ani jedno. Sám programátor nejsem, tudíž mi prosím
neříkejte, že by to mělo jít pár řádky kódu :)

Díky za odpověď.

ondřej

Janek

to Publikování s Google
Ahoj,

našel jsem zatím inspiraci v gadgetu
http://www.google.com/ig/directory?hl=cs&url=www.google.com/ig/modules/formslist.xml,
ten by mohl být základem universálnějšího řešení.

Janek