Návrh na téma další přednášky

1 view

maarlin

to Publikování s Google
Ahoj,
mluvil jsem o tom s Jankem po skončení včerejší přednášky a uvedu to i
zde (spíše na popud Janka :) ).
Jako vývojář jsem trochu přičichl k možnostem Googlovských API
rozhraní jeho aplikací a docela mě některé z nich zaujaly (např. API
pro využití Googlovského ID - nemusím programovat žádný složitý
registrační a přihlašovací systém, když existuje hotový a funkční
Googlí a hlavně pokud třeba firma používá spoustu produktů od Google -
vč. Google Apps - a potřebujeme vyvinout aplikaci, která bude dostupná
jen pro lidi z firmy, tohle mi připadá jako ideální řešení)
Ocenil bych tedy jako další téma přednášky "(ne)použitelnost Googlích
API rozhraní". Osobně programuji v PHP, čili zaměření na scripty pro
API v tomto jazyce bych asi ocenil ze všeho nejvíc, ale pokud se
přednášející zaměří na jiné jazyky (jako Googlem tolik opěvovaný
Python), bránit se nebudu - Myslím že by přednáška hlavně měla
osvětlit principy a možnosti použití těchto API.
Co na to členové GUG.cz?

d.f.h

to Publikování s Google
Jakožto programátor jsem jedině pro. Na včerejší přednášce jsem se
totiž místy nudil - to ovšem nebyla vina přednášejícího :-).

Asi by nebylo nutné zabíhat do detailů použití v konkrétních
programovacích jazycích, spíš nastínit všeobecné principy, jak už bylo
řečeno. Ono v čem to nakonec napíšete je v podstatě jedno - někdo má
rád PHP, jiný zase Python. Spousta manažerů (nerad bych se někoho
dotknul) svým dvěma makrům v Excelu také říká programování... :-)

Když už jsme ale u toho Pythonu, tak Google ví moc dobře, proč se ho
tak drží. Je to totiž skutečně velmi dobrý jazyk a při pohledu
například na http://code.google.com/appengine/ je naprosto jasné, jaké
s ním má Google plány.
Message has been deleted

Lenka

to Publikování s Google
GUG uši slyší a píšou si to ... za uši ... a řeknou dál. Ostatně i
Janek si to jistě za uši už zapsal. Prima, potřebujeme takové věci
slyšet.
A pánové, nezapomínejte na GUG vývojářskou skupinu, fakt bychom tam
chtěli napodzim do toho víc šlápnout...
Ale nechci tímto přerušit tok návrhů na témata přednášek a
setkání..... pokračujte, prosím :-)
Lenka