جدیدن سایفون قط می شه چرا

Shahin Ghasemi

to psiphon...@googlegroups.com
جدیدن سایفون قط می شه چرا

محمد حاج محمد باقر

to psiphon...@googlegroups.com
دو روزه سایفون بعد از وصل شدن، قطع میشه !!! چرا ؟
هم اس اس اچ؛ هم اس اس اچ پلاس

Nima Nd

to psiphon...@googlegroups.com
دقیقا مال من یه هفتس این جوری میشه با شرکت سایفونم تماس داشتم اما اونام نمیدونن دردش چیه
غلط نکنم برادرای شیلترچی یه کاری کردن

sohei...@gmail.com

to psiphon...@googlegroups.com

sohei...@gmail.com

to psiphon...@googlegroups.com
سلام.من الان دوروزه  كه نميتونم با سايفون كار كنم چه با موبايل و چه با كامپيوتر ميخواستم بدونم مشكل چيه؟مثلا با موبايل كه وارد ميشم,وارد برنامه ميشه وكانكت هم ميشه ولي هيچ جايي رو اعم از فيلتر شده ونشده رو باز نميكنه .لطفا راهنمايي كنين تنها اميدمون به سايفون بود كه اون هم اينجوري شد

Mehran Rostamzadeh

to psiphon...@googlegroups.com
vase manam haminjurie shode