آیا هنگام استفاده از سایفون ۳ با فیسبوک مشکل دارید ؟‎

Psiphon Farsi Support

to psiphon...@googlegroups.com

سلام،

تیم سایفون در حال پیگیری کارایی سایفون ۳  با سایت فیسبوک در ویندوز است.

اگر در چند وقت اخیر، بعد از وصل شدن به سایفون ۳، دسترسی شما به سایت فیسبوک امکان پذیر نبود، در حالی که دیگر سایت های فیلتر شده قابل دسترسی بودند، لطف کنید قدم های زیر را دنبال کنید و به آدرس suppor...@psiphon.ca یک ایمیل با موضوع  "facebook " بزنید.

لطف کنید وقتی سعی میکنید به فیسبوک بروید و امکان پذیر نیسیت، یک عکس از صفحه بگیرید(screen shot) و برای ما بفرستید؟ خیلی خوب میشه که درعکس صفحه یک سایت فیلتر که باز شده و سایفون ۳ که در اجرا هست نیز باشد.

به همچنین، اگر میشه بگید که از چه مرورگری استفاده میکنید. و تنظیمات مرورگرتون رو چک کنید و مطمن شید که تنظیمات پراکسی به  " use system proxy" ست شده باشه.  مخصوصا کاربران فایر فاکس. اگر تنظیمات این چنین نبود، تغیر دهید و بعد امتحان کنید، اگر همچنان کار نکرد، ایمیل بزنید.

با سپاس فروان.

Azad Nnima

to psiphon...@googlegroups.com
fgi

در پنجشنبه 7 مارس 2013، ساعت 0:51:42 (UTC+3:30)، Psiphon Farsi Support نوشته:

Reza Parsa

to psiphon...@googlegroups.com
متاسفانه سایفون از کار افتاده :(

alanpe...@gmail.com

to psiphon...@googlegroups.com
First of all Thanking you for your great job by creating this gate of freedom which is called PSIPHON 3.
There is a big problem connecting with Psiphon 3 into Iran's Internet (big disappointment is a better name for it) since few days ago... and I saw many other complains about it too.
Psiphon connects and reconnects every 1 or 2 seconds, it is not stable at all and using it is almost impossible.
The same happens on Android version too so my guess is, Iran authorities just started to block it somehow by tracking and blocking Psiphon Servers perhaps...
Looking forward to see it fine and brilliant again as what it was used to be, and also a comment about the problem from the team of Psiphon 3 so it shows that the voices are heard.
Once again, THANK YOU.

Mehran

to psiphon...@googlegroups.com
سلام
من هم با این مشکل مواجه شدم و بمحض اینکه فیس بوک رو لود میکنم سایفون قطع میشه.با هر مرورگری هم تست کردم همین بود.خطای مشخصی نمیده ولی تو خود برنامه این رو مینویسه

http request error ( 5.12029 )

البته معمولا خطا نمیده و فقط قطع میشه