akilhane ocak 2013 ilk sayi

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Sevgili Gencler
TP Akilhane Bulteni yayin kuruluna katilmak isteyenler kimler olacak?
Bu konuda halen bir liste netlesmedi

Ayrica ilk sayi icin gorev alanlar lutfen bu mesaja geri donus yapsinlar,  bir proje takip platformu hazirliyorum oraya isimlerini ekleyecegim.

Ayrica hazir olan yazilari yollamaya baslarsaniz gozden gecirmeye baslariz.

Sevgiler
Ulas

Message has been deleted

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Akilhane Bulteninin resmi eposta adresi devreye girmistir

Bu adrese gelen iletiler Vedat, Dilara ve Ali arkadaslara otomatik iletilecektir
Yayin kurulundan bulunmak isteyen arkadaslar da bildirirlerse onlarnin adreslerini de buraya ekleriz

Sevgiler

Ulas Camsari

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Merhaba Atakan,

`cognitive` diye kismimiz oldugunu blimiyorum, noropskiyatri kosesi mi diyorsun? Hafiza harika bir konu.

Bunun dergiden cok bir bulten olmasi daha kisa ve oz olmasi , sizlere cok buyuk yukler getirmeden uzun vadeli surebilecek bir etkinlik olmasi dilegimiz.
Yuk arttikca, sizlere olan kulfeti de artacaktir ve zamanla hevesiniz kacabilir. O nedenle benim onerim hafiza ile ilgili kapsamli bir yazi ugrasmaya gayret yerine, ornegin  hafiza ile ilgili onemli ve ilginc buldugun birkac noktayi referanslari ile bir kac paragraf ile ozetlersen bu daha yaratici iolabilir ve de hazirlaman daha kolay olabilir.

Ne dersin?

Bu arada bultenin ilk sayisi icin bir yayinlanma tarihi gerekiyor. Bu konuda onerileri olan var mi? Bence Ocak ayinin ikinci haftasi gibi bir tarih uzerinde duralim.

Ne dersiniz Dilara, Vedat ve Ali?

Daha fazla katilim bekliyoruz, su anda 3 kisi aktif ilgileniyor diger arkadaslardan bana bir donus yapan olmadi. Arkadaslar sunu bilin ki cok az bir isle bu projede yer alabilirsiniz, yukunuzu cok az tutmak icin ozellikle gayret edecegiz. Ornegin bir ayda sadece bir paragraf hazirlayarak bu isde devamli bir katiliminiz olabilir.

Basit ve surekli bir sey yapma pesindeyiz.

Sevgiler

Ulas

Kimden: "Camsari, Ulas M." <cams...@yahoo.com>
Kime: "psikiy...@googlegroups.com" <psikiy...@googlegroups.com>
Gönderildiği Tarih: 22 Aralık 2012 21:01 Cumartesi
Konu: akilhane ocak 2013 ilk sayi

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için psikiy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

[...]

AylaOztrk

to psikiy...@googlegroups.com
Ulas merhaba, ilk sayida gorev alacagim ayrica danismanlik icin yakin dogu univ. Psikiyatri bolum baskani Prof. Dr. Ali Bozkurt hocamla gorustum, kendisi isim olarak istedigimiz gibi kendisini uye yapabilecegimizi ayrica istedigimiz sekilde bize destek verecegini belirtti. 😊Kendisiyle ilgili kisa bir bilgilendirme Vedata yazicam dedim iki gun once fakat gonderemedim yarin Vedat' a ve istersen sana ulastirabilirim. Bir de suan tam olarak ne surecteyiz ne gelismeler var eger senin icin problem degilse ogrenmek isterim.

ilayda cin

to psikiy...@googlegroups.com
Henüz bir editör yoksa adayım :)

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Henuz gorevler netlesmedi, bir taslak kunye hazirladik ama  uzerinde calisiyoruz. Bu gorevlerin tam netlesmesi icin sanirim bu gorev tanimlarini net bir sekilde tarif etmemiz gerekecek.

Bu konuda Medicine Ekspres'ten yardim alabiliriz belki.

Genel Yayin Yonetmeni
Editor
Koordinator
Yayin Kurulu gibi

gorevlerin net tanimlarini birer paragrafla yapabilecek ve buna referans verebilecek birileri var mi
Dr Fatih Bati'dan ve Ayla Ozturk'ten tavsiye alabiliriz.

to psikiy...@googlegroups.com
 Cok tesekkurler Rojdae emegine saglik, bunlari derleyip toparmaya baslayacagiz. Bu yazilari hazir olanlar
akil...@turkpsikiyatri.org adresine bekliyoruz. Orda daha derli toplu bir sekilde duzenleyebiliriz.

Baska gorev alanlar ve ilerleme kaydedenler var mi gencler?

sevgiler
ulas

to psikiy...@googlegroups.com
Merhabalar :) sonunda oğuz berksun hocamızla röportaj yapabildimm :) çok etkilendi ona Türk psikiyatri öğrencilerinden ve akılhaneden bahsedince, ulaş abiyi de tanıyomuş ama nerden bilmiyprum neyse ben de yazıyı akil...@turkpsikiyatri.org gönderiyorum şimdi umarım beğenirsiniz :)

23 Aralık 2012 12:09 tarihinde Gamze Duru <gamze...@gmail.com> yazdı:
röportaj-oğuz berksun.doc

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Oguz Agabeyi iyi taniyorum, onun da roportaj serisine katilacagini bilmiyordum, cok sevindim. Bu sayida birden cok rportaj oldu, bir kismini diger sayiya alabiliriz. Bakalim elde ne var ne yok bir kac gune netlestirecegiz.
Cok tesekkurler Mehtap.
Ulas

Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için mailto:psikiyatri-to%2Bunsu...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

[...]

cagriozutok

to psikiy...@googlegroups.com, Camsari, Ulas M.

22 Aralık 2012 Cumartesi 21:01:42 UTC+2 tarihinde ulas camsari yazdı:
******************************---------------------------------------

merhaba, ben gazi tıp'tan çağrı özütok. ankara buluşmasında vedat ve dilara ile konuşmuştuk. derginin başından sonuna kadar çeşitli konularda yazabileceğimi, görev alabileceğimi vs. söylemiştim. ilk sayı için yazımı dilara'ya yolladım. fakat mail grubu ve facebook grubunda hiç paylaşım yapmadığımdan ötürü, proje takip platformu, isim listesi vs için buraya not düşmem gerekiyorsa diye bir ses edeyim dedim ulaş hocam. saygılar.

ömer

to psikiy...@googlegroups.com, Camsari, Ulas M.
Merhabalar, Ege Tıp 3.sınıftan 2 arkadaş olarak yayın kurulunda yer almak isteriz. Bültenin her ayın kaçında çıkacağını haber verirseniz, ona göre yazı yollayabiliriz. Şu aralar finaller var ama biz de Psikiyatri'de bir hocamızla röportaj yapmayı planlıyoruz.

Abdullah Ömer Aydar- Ahmet Buğrul

22 Aralık 2012 Cumartesi 21:01:42 UTC+2 tarihinde ulas camsari yazdı:
Sevgili Gencler
Message has been deleted

ömer

to psikiy...@googlegroups.com, Camsari, Ulas M.
ulaş abi, ben ve ahmet, Ege Psikiyatri'den Simavi Vahip hocayla Affektif Hastalıklar ve Aynalı Oda Görüşmesi nedir? konulu bir röportaj yapacağız ama hoca taa 28 Ocak'a randevu verdi. Bu arada Ahmet kısa bir film yorumu yaptı onu yolluyorum. Röportaj artık bir daha ki sayıya inşallah. Bir de bu Medicine Express dergisi sırf online mı yoksa basılıyor mu, basılıyorsa nereden alabiliriz?

Filmin adı: the professional ( 1994 Fransız yapımı)

Filmin türkçe adı: Sevginin Gücü

Yönetmen:Luc Besson

Oyuncular:John RENO, Natalie PORTMAN, Gary OLDMAN

imdb puanı: 8,4

Leon(John RENO) soğuk kanlı, son derece disiplinli ve tam anlamıyla proffesyonel bir kiralık katildir. Mathilda(Natalia PORTMAN) ise uyuşturucu ticareti yapan, fakir ve aile içi ilişkileri son derece bozuk olan bir ailenin sevilmeyen 12 yaşındaki kız çocuklarıdır. Hayatlarındaki sevgi kavramını yitirmiş bu iki insan aynı apartmanda birbirine yakın dairelerde kalmaktadır. Mathilda'nın küçük kardeşi dahil tüm ailesinin narkotikler tarafından öldürülmesi ve tek kurtuluşu olan Leon'a sığınması ikisinede yeni bir hayatın kapılarını açıyor. Ilk kez birinden şefkat gören Mathilda Leon'a olan sevgisine aşk diyecektir ve Leon'da Mathilda'ya karşı hissettiği şefkati aşk sanmaktadır. Mathilda'yla beraber tüm düzeni bozulan Leon küçük kardeşinin intikamını almak isteyen Mathilda'ya kiralık katil olmanın inceliklerini öğretmeye başlar ve Mathilda'nın intikam isteğinin peşinden sürüklenirler.

Ahmet Buğrul

Ege Tıp 3.sınıf öğrencisi

22 Aralık 2012 Cumartesi 21:01:42 UTC+2 tarihinde ulas camsari yazdı:
Sevgili Gencler

Aylaoztrk

to psikiy...@googlegroups.com
Medicinexpress dergisi suan sadece online yayinlanmaktadir.

Ayla Öztürk

Ezgi Salter

to psikiy...@googlegroups.com
Ulaş abi biz Trakya tıptan Ezgi Küçükşantürk(1. sınıf) ve Melis Yüce (3.sınıf) olarak yayın kurulunda yer almak istiyoruz.Bir sonraki sayıya yazı gönderebiliriz.

omerfarukcetiner89

to psikiy...@googlegroups.com, Camsari, Ulas M.
kırıkkale tıp dönem 5 im yayın kurulunda yer almak istiyorum