Re: psikiyatri-to@googlegroups.com için kısa özet - 3 Konu konuda 11 İleti ileti

Merve Güngör

to psikiy...@googlegroups.com
Merhabalar
Ben Dokuz Eylül Üniversitesi'nden Merve Güngör, katılamak isterim toplantıya.Teşekkürler :)

16 Ocak 2013 19:35 tarihinde <psikiy...@googlegroups.com> yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/psikiyatri-to/topics

    Dilara Zorlu <dr.dila...@gmail.com> Jan 15 10:10PM +0200

    Merhaba,
    Türk Psikiyatri öğrenci grubu - Akılhane Ekibi Ulaş Çamsarı'nın katılımyla
    internet üzerinden ilk toplantısını 2 Şubat 2013 Cumartesi saat 17.00'da
    gerçekleştiriyor.
    ...devamı
    "Abdullah Ömer Aydar" <omeray...@gmail.com> Jan 15 11:25PM +0200

    Merhabalar, 2 kişi beraber bir adresten katılabilir miyiz? Yani, aynı
    bilgisayarı kullanacağız.

    Abdullah Ömer Aydar
    Ahmet Buğrul

    Ege Tıp 3.sınıf

    ...devamı
    "emre gündoğan" <emr...@gmail.com> Jan 15 11:30PM +0200

    Bende katılabilir miyim :) Emre Gündoğan

    katılımyla internet üzerinden ilk toplantısını 2 Şubat ...devamı
    "Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ" <v.m.oz...@gmail.com> Jan 15 11:35PM +0200

    Emre başkan seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

    --
    Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ
    ...devamı

    Tam da kurul sonrasinda cok guzel bir tarih, beni de kaydedebilir misiniz?
    Oya Akyüz
    15 Oca 2013 23:35 tarihinde "Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ" <
    ...devamı
    Hasan Toprak <hbto...@gmail.com> Jan 16 12:03AM +0200

    Beni de kaydedermisin simdiden tesekkurler

    Hasan Burak Toprak

    ...devamı
    "emre gündoğan" <emr...@gmail.com> Jan 15 06:28PM +0200

    Sevgili arkadaslar hepinizi 29-31 Mart tarihlerinde düzenleyeceğimiz
    2.Ulusal Psikiyatri Tıp Öğrencisi kongresine bekliyoruz.Sevgilerimle...
    http://kkukongre.com/
    Emre Gündoğan ...devamı
    Ezgi Salter <ezgis...@gmail.com> Jan 15 06:08PM +0200

    Ulaş abi biz Trakya tıptan Ezgi Küçükşantürk(1. sınıf) ve Melis Yüce
    (3.sınıf) olarak yayın kurulunda yer almak istiyoruz.Bir sonraki sayıya
    yazı gönderebiliriz.

    ...devamı

Bu iletiyi, psikiyatri-to Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için psikiy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.