1. Kampüs Kahvesi Sonrası

Camsari, Ulas

to psikiy...@googlegroups.com

Kampüs Kahvesine katılan herkesi ayrı ayrı tebrik ediyorum, ve teşekkür ederim. Dönem 1, Dönem 2, Dönem 3, Dönem 4 ve Dönem 5 lerden Türkiye'nin farklı fakültelerinde katılım oldu. Ankara'dan katılanlar çoğunluktaydı. Siz gençlerin soruları ve yorumları beni hayranlık içerisinde bıraktı. Toplantı programı va katılımcı listesini buraya ekliyorum. Bir sonraki toplantımızın da duyurusunu yapıyorum. Kırıkkale Öğrenci Psikiyatri Kongresinin hemen ardından bir iki hafta içinde 2. Kampüs Kahvesi toplantımızı yapacağız. Bu toplantıda hem kongredeki faaliyetler ve bilimsel etkinlikler üzerine konuşacağız hem de psikiyatri eğitiminde Türkiye ABD farklarını iki ayrı uzman hekimin gözünden değerlendirmeye çalışacağız. Bu harika organizasyonda emeği geçen Dilara Zorlu ya hepinizin huzurunda teşekkür ederim. Benim de çok şey öğrendiğim bir toplantı ve beyin fırtınası oldu. Sevgiler hepinize

http://www.turkpsikiyatri.org/arsiv/tp_kampus_kahvesi_1_program.pdf

Dr. Ulaş Çamsarı

Psikiyatri Uzmanı

Mayo Clinic Tıp Fakültesi, ABD

Dilara Zorlu

to psikiy...@googlegroups.com

Asıl ben çok teşekkür ederim Ulaş Abi, biz çok teşekkür ederiz.
Tartışmayı desteklediğiniz bir zeminde çekinmeden sorabildiğimiz, çok öğretici ve çok keyifli bir sohbetti.

Dilerim yıllar sonra 'İlk toplantıda vardım' demenin gururunu hep birlikte yaşarız.
Her birinden ayrı renklerle [yeni sinapslarla:) ] ayrılacağımız nicesi olsun,

Sevgi ve saygıyla,

3 Şubat 2013 00:21 tarihinde Camsari, Ulas <cams...@yahoo.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için psikiyatri-t...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--

Dilara Zorlu