2. Kampus Kahvesi 13 Nisan Cumartesi TR saati 17.00

Ulas Camsari

to psikiy...@googlegroups.com

Psikiyatri meraklisi gencler

Daha once Dilara Zorlu’ya mesaj gonderecek kayit yaptiranlar arasinda

Katilmaktan vagzecen ya da planlari degisen varsa lutfen bize haber versinler

Halen kayit yaptirmayanlar da lutfen kayit yaptirsinlar

Yerimiz sinirli, 25 kisilik yer var, hocalarimizdan da katilim olacak, o nedenle katilimi kesin olmayanlar luitfen

bize bildirsin

Ulas Camsari

Ayşe Gürses

to psikiy...@googlegroups.com

Ben sonradan ortaya cikan ailesel bir durumdan dolayi katilamayacagim maalesef

05 Nis 2013 19:11 tarihinde "Ulas Camsari" <cams...@yahoo.com> yazdı:
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için psikiyatri-t...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Oya Akyuz

to psikiy...@googlegroups.com

Biraz gec haber verebiliyorum ama ben de katilamayacagim. Simdiden herkese iyi calismalar/eglenceler :)