TürkPsikiyatri Tıp Öğrencileri Grubu ANKARA BULUŞMASI

Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ

to psikiy...@googlegroups.com
TürkPsikiyatri Tıp Öğrencileri Grubu ANKARA BULUŞMASI
ANKARA'DA BULUNAN ARKADAŞLARIMIZLA BİR ARAYA GELİYORUZ.
Bu oluşumun içinde yer alan arkadaşların önemli bir çoğunluğunun Ankara'da yer alması sebebiyle ve yüz yüze görüşmelerin her zaman daha olumlu katkı sağlayacağına inandığımız için, Ankara'da bulunan arkadaşlarla bir buluşmanın uygun olacağını düşünüyoruz.

Malesef hepimizin zaman konusunda büyük sıkıntıları olduğunu biliyorum, bunun için en makul olabilecek yeri ve zamanı düşünmeye çalıştık.
Bu toplantı
görev paylaşımı ve fikirlerin tartışılması,
yeni fikirlere kaynak sağlaması ve
ilgili arkadaşların birbirini tanıması açısından çok önemli bir fırsat.
Bu yüzden katılımınızı çok gerekli olduğuna inanıyoruz.

Sizleri 16 ARALIK PAZAR GÜNÜ
SAAT 15.00 DA
KİTAPÇA KAFEDE (İMGE KiTABEVİNİN ÜSTÜ KIZILAY) DA
GÖRMEKTEN BÜYÜK MUTLULUK DUYARIZ.

Dilara Zorlu

to psikiy...@googlegroups.com
Ben orada olacağım :)

10 Aralık 2012 08:34 tarihinde Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ <v.m.oz...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için psikiy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--

Dilara Zorlu

Gamze Duru

to psikiy...@googlegroups.com
ben de :)

miraç barış usta

to psikiy...@googlegroups.com
Ben zorunlu hizmet (mus) oldugum icin katilamiycam selamlar

ilayda cin

to psikiy...@googlegroups.com
ne yazık ki kıbrısta olduğum için katılamayacağım, inşalah başka bir sefere :)

Can Ali Kara

to psikiy...@googlegroups.com
bende geliyorum :)

Sinan Gezgin

to psikiy...@googlegroups.com
kaça kadar sürecek acaba geç katılabilme imkanımız var mı

10 Aralık 2012 21:01 tarihinde Can Ali Kara <md.ali...@gmail.com> yazdı:
> bende geliyorum :)

Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ

to psikiy...@googlegroups.com
bitiş saati belirlemedik ama bizlerle iletişimde olursun seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

10 Aralık 2012 21:45 tarihinde Sinan Gezgin <sgsg...@gmail.com> yazdı:

--
Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ

Aylaoztrk

to psikiy...@googlegroups.com
Vedat merhaba, ilk sayimiz icin yazi teslimi hangi tarihe kadar yapilabilicek? Tarihler belli mi?

Ayla Öztürk

emre gündoğan

to psikiy...@googlegroups.com
Bende katılabilirim :)

Camsari, Ulas M.

to psikiy...@googlegroups.com
Emre Hoş Geldin...Kırıkkale Psikiyatri Öğrenci Kongresi yönetim ekibinden katılımlar oluşumu güçlendirecektir. Belki ben de Skype ile aranıza sıkışırım.
Bir bilgisayarlık yer açarsanız... :-)
Ulaş Çamsarı

İnternet bulma imkanımız varsa , şarj açısından sıkıntı yaşatmıcağı için netbook getirebilirim :)

Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ

Can Ali Kara

to psikiy...@googlegroups.com
aa sanki sende sanırım bana kitap sözü vermiştin :) yada ben almıştm o sözü senden :)

Vedat Menderes ÖZÇİFTCİ