Şu anketi doldurursanız çok seviniriz !

Camsari, Ulas

to psikiy...@googlegroups.com

Sevgili Gençler, Dünya Psikiyatri Birliği (WPA) Eğitim Bölümü (Section of Education) 'nün desteği ile, Prof.Dr.Bülent Coşkun liderliğinde (Kocaeli Psikiyatri Bölümünden ve WPA Eğitim Bölümü başkanı), Psikiyatrist Dr Direnç Sakarya ve benim ortak yürüttüğümüz bir çalışma için sizlerin katkılarınızı bekliyoruz. Bir anket hazırladık ve sizlerin ilgisine sunulacak. Amacımız psikiyatriye ilgi duyan öğrencilerden, yani sizlerden veri almak, bu veriler toplanır ve bir anlam ifade ederse, WPA-İstanbul Haziran toplantısına bir poster olarak sunacağız. Sizlerden ricam yaklaşım 3 dk 'nızı alacağını düşündüğüm bu anketi doldurmanız. Sevgiler : http://e-psychiatry.org/web2/index.php?sid=71355&newtest=Y&lang=tr

Ulaş Çamsarı

omerfarukcetiner89

to psikiy...@googlegroups.com
bülent hoca ile 3 yıl öncesinden tanışmışlığım ve workshop unda yer almışlığım var çalışma hakkında daha detaylı bilgi alma imkanım var mı ve de herhangi bir bölümünde yer almam anketi doldurmaktan te