Kampüs Kahvesi II. /13Nisan2013CMTsa17.30

Dilara Zorlu

to psikiy...@googlegroups.com
    Merhaba,
    İlkininden çok keyif aldığımız Kampüs Kahvesi
2. toplantısını Kırıkkale Öğrenci kongresinin ardından 13 Nisan'da gerçekleştirecek.
    17.30-20.30 arası sürecek toplantıda önceden belirlenen bir kitap bölümünü tartışmayı, akıl sağlığı alanından profesyonelleri konuk etmeyi ve belki oyunlar oynamayı ve hayali bir hastaya klinik olarak yaklaşmayı planlıyoruz.
     Kongre sonrası izlenimlerden de konuşacağımız toplantıda katılım yine
25 kişiyle sınırlı.

     Katılmak için varsa önerilerinizle birlikte e-posta adresinizi bize iletmeniz yeterli.
     Elinizi çabuk tutun!
     Kahveler soğumadan,

--

Dilara Zorlu

Hifa Gülru Çağlar

to psikiy...@googlegroups.com

hif...@gmail.com
ilkine katılamadım ama ikinciyi kaçırmak istemiyorum.

Nergis Ozdogan

to psikiy...@googlegroups.com
ilkine katılamadığım için üzülmüştüm mümkünse bu sefer mutlaka katılmak isterim.

iPhone'umdan gönderildi

20 Şub 2013 tarihinde 04:08 saatinde, Hifa Gülru Çağlar <hif...@gmail.com> şunları yazdı:

hif...@gmail.com
ilkine katılamadım ama ikinciyi kaçırmak istemiyorum.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TürkPsikiyatri Öğrenci Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için psikiyatri-t...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ayşe Gürses

to psikiy...@googlegroups.com

Ben katilmak istiyorum!:) Ayse Gulden Gurses Hacettepe u. Tip Fakultesi

20 Şub 2013 01:27 tarihinde "Dilara Zorlu" <dr.dila...@gmail.com> yazdı:

Ayşe Gürses

to psikiy...@googlegroups.com

ayseg...@gmail.com

20 Şub 2013 01:27 tarihinde "Dilara Zorlu" <dr.dila...@gmail.com> yazdı:
    Merhaba,

Bilal Bahadır Akbulut

to psikiy...@googlegroups.com
b.bahadi...@gmail.com Ilkini ben de kacirmistim, bu seferkine
katilmak istiyorum.

B.Bahadir Akbulut
> *
>
> Dilara Zorlu
> *

Yusuf Ozka

to psikiy...@googlegroups.com
İlkine de daha çok dinleyici olarak katılmıştım,psikiyatri hakkında çok şey öğrendim ve sonrakine de keyifle katılmak isterim! yusufozk...@gmail.com

Merve Güngör

to psikiy...@googlegroups.com
Ben de katılmak istiyorum :)

Merve Güngör

to psikiy...@googlegroups.com

25 Şubat 2013 Pazartesi 22:21:49 UTC+2 tarihinde Merve Güngör yazdı:
Ben de katılmak istiyorum :) drmerv...@gmail.com

omerfarukcetiner89

to psikiy...@googlegroups.com
Katılmayı düşünüyorum kongremize katılan ekiple de tüm ayarlamalara yardımcı olma konusunda işbirliği içinde olup güzel bir organizasyona ve değerli fikirlere ortak olmak isterim