Poziv/ ptredlog/ nešto malo drugačije

Aneta Q Surtov

to psiholoski_savetnici

Poziv/ ptredlog/ nešto malo drugačije

                Ne znam da li je ovo pravo mesto za to, ali važno mi je da pustim u etar pa šta bude.

                Ako ništa ne bude i to o je ok.

                Naime, ja sam lekar, specijalista anesteziolog i na edukacji iz traksanciona analize još od 2008me godine. Ono što mi je uvek jako važno da naglasim je da sam sam edukaciju počela u Beogradu, a završila u okvori engleske škole Northrtn Coledge for Body Psuychotherapy

 (link za besplatnu konferenciju - https://psychologycumbr-ia.co.uk/our-therapists/john-heath-transactional-analysis) .

                U psihoterpaiji sam po svetu tragala za što boljim učiteljima kao što je Joanna Duma, Lis Heath, John Heat, Bill Cornell... i mnogi drigi i ono što mi se najviše svidelo je taj humanistički pristup koji imaju.  Pristup u kome klijent iskreno kaže koliko može da plati priušti da plati seansu, a ne da odvaja od usta da bi plaćao basnosnovne cene psihoterapije.

                Neko ko je gladan, ni ne može da se promeni, zar ne?

                Kao i vi, i ja sam izgubla sebi drage ljude, prijatelje, kolege... razumem bol, patnju, a naučena sam da znam šta da radim s njima. Dopustite da naučim i vas.

                Dve godidne nakon pandemije korone i ko zna koliko epizoda ili talasa (tako ih zovemo) ne mogu, a da se ne zapitam gde je ta humanost nestala?

                Živimo u bolesnoj izolaciji i strahu. Živimo trenutno u svetu koji nije ni bio normlalan, ali je sada potpuno izbuio kompas.

                Stoga želim da vam ponudim ’’sumanuto lude’’ popuste na psihoterapiju (uživo, on line, telefonski zavisi sa čime se ko oseća bezbedno).

                (Supervizor mi je Lis Heat, spremam svoj CTA... ) tako da ako u nekome od vas ima i 0,1% zaiteresovanosti – pišite mi!

sur...@gmail.com ili 060 8002 195 (priznajeme da na sms daleko brže odgovaram, viber i whats up su opcije)

                Tako da... dalje je na vama! Sva, ali apsolutno sva pitanja su dobro došla.

Potdrav iz Centra Arbor.

Da da imamo i instagram, i fb page i svašta nešto...

A najciše od svega imamo volju i želju da pomognemo.

Vaša, Aneta Surtov

--
Aneta Surtov
Medical Doctor, Anaesthesiologist,

Marjan Tošić

to Aneta Q Surtov, psiholoski_savetnici
Poštovana Aneta,

Mi smo strukovno Udruženje za psihoterapiju,  savetovanje  i koučing Srbije, a ovo je mailing lista, ne samo naših članova, nego i onih koji su zainteresovani za naš rad. S druge strane, Vi ste, po svemu sudeći u potrazi za klijentima, tako da ova meiling lista nije najbolje rešenje za Vaše oglašavanje.

Pozdrav,
Marjan Tošić
Sekretar UPSKS

--
Ову поруку сте добили због тога што сте се пријавили у групу „UDRUŽENJE ZA PSIHOTERAPIJU, SAVETOVANJE I KOUČING SRBIJE“ у Google групама.
Да бисте отказали пријаву у ову групу и престали да примате имејлове од ње, пошаљите имејл на psiholoski_savet...@googlegroups.com.

Jelena Abraham

to Aneta Q Surtov, Marjan Tošić, psiholoski_savetnici
Draga Aneta,
hvala na emailu.
Proslediću svim mojim kontaktima.
Tvoje razmišljanje o ceni je lekovito. Korisno i poučno.
Onaj kome su bitne samo ČLANARINE, ne razume poentu ovog tvog emaila, pa mu zato smeta.

Moj primer...Platim članarinu, a isti, me ne stavi na sajt da sam ja Lajf kouč!
A ako ne platim članarinu...izbaci me iz cele priče.

Očigledno da treba da napravimo mail i Udruženje gde možemo da se oglašavamo,
 bez toga da se plašimo šta ćemo da napišemo,
 jer to NEKOME ko radi ZA NAS i naš interes NE ODGOVARA?!
Kao naše Vlade koje brinu o našem zdravlju!
Pa se čudimo zašto se i ove veće nesreće i zla dogadjaju???

Aneta, svu sreću ti zelim, a i da drugi počnu da primenjuju tvoj način rada,
a ne samo interes (ili večito uslovljavanje i glrdanje isključivo ličnih interesa).
Hvala na pažnji.

Да бисте погледали ову дискусију на вебу, посетите https://groups.google.com/d/msgid/psiholoski_savetnici/CANCi%2BSCoX8bVvdEb1OaV_jrVOn432qxmMYwvoq7Z9eSyDGaxwQ%40mail.gmail.com.
Message has been deleted

Marjan Tošić

to Jelena Abraham, Aneta Q Surtov, psiholoski_savetnici
Poštovana Jelena Abraham,

Ne razumem Vašu toliku ljutnju. Ja sam razumeo da Aneta traži klijente, a pošto Udruženje okuplja pomagače (terapeute, savetnike i koučeve) pomislio sam da je možda iskoristila neadekvatnu meil adresu, a to mugućnost i ona sama pominje na početnju pisma ("Ne znam da li je ovo pravo mesto za to..."). Inače, svako ko želi može da koristi podatke iz njenog pisma i da ih šeruje, naravno!

Što se tiče izostavljanja Vašeg imena sa spiska koučeva, grešku smo posle Vašeg obaveštenja odmah ispravili i ja sam Vam to napisao, 24. aprila 2021. Da ste ranije prijavili propust, ranije bismo ga i ispravili. Kad imate oko 150 članova u Udruženju za koje morate svake godine da ažurirate podatke, greške su moguće.

Što se redovne članarine tiče, naravno da ne mogu imati isti status na sajtu oni koji su uplatili članarinu i oni koji nisu. Kontakt podaci onih koji su uplatili se ažuriraju do 1. februara, a njihova imena su boldirana, dok se članovima koji nisu uplatili podaci privremeno brišu, a imena nisu boldirana. Ako neko ima bolje rešenje, neka se javi članovima Upravnog odbora, a ne celoj listi.

Srdačno,
Marjan Tošić
Sekretar UPSKS
Marjan Tošić
Tel, Viber, Whatsapp: 063308132

Marjan Tošić

to Aneta Q Surtov, psiholoski_savetnici
Poštovani članovi liste i Aneta,

S obzirom da smo do sada imali nekoliko slučaja kada su nam se ljudi obraćali preko liste, nedovoljno obavešteni o njenoj svrsi (čak je bilo i pokušaja zloupotrebe liste) i da smo senzitivisani na to, moguće je da je moj prvi odgovor Aneti bio prestrog, pa se, evo sada, izvinjavam.
Pozivam članove da slobodno koriste podatke iz Anetinog pisma i da ih šeruju.

Koristim ovu priliku i da podsetim sve članove liste da komuniciraju uljudno i kulturno. Ukoliko neko ima primedbe ili ideje za poboljšanje našeg rada, najbolje je da se prvo obrati članovima Upravnog odbora (www.savetnik.org.rs).

Naše Udruženje nastavlja da se širi, administriranje postaje sve zahtevnije, pa se propusti dešavaju. Svaki propust ili grešku ćemo ispraviti u najkraćem mogućem roku, ali bi bilo lepo da vaša obaveštenja budu ljubazno formulisana.

EcAcc sertifikati ovog puta kasne zbog toga što je EAC u procesu menjanja bankovnog računa, pa nas mole za strpljenje.

Srdačno,
Marjan Tošić
Sekretar UPSKS

Kaja Jovanovic

to Aneta Q Surtov, Marjan Tošić, Jelena Abraham, psiholoski_savetnici
Drage kolege,
u opredeljenju savetovanja,psihoterapije i koučinga
je dobronamernost i humanost podrazumevajuća i
 neodvojiva od zanimanja i ličnosti.
Stoga budimo takvi prema svima uključujući i kolege.
           srdačan pozdrav i uspešan rad za dobrobit svih
                                         pozdrav Kaja

Да бисте погледали ову дискусију на вебу, посетите https://groups.google.com/d/msgid/psiholoski_savetnici/1268211924.1588203.1642964417505%40mail.yahoo.com.