oziv/ ptredlog/ nešto malo drugačije

Aneta Q Surtov

to TT, to: Тамара Брадић, cc: Jelena Djuric, Marjan Tošić, UDRUŽENJE PSIHOLOŠKIH SAVETNIKA SRBIJE

Poziv/ ptredlog/ nešto malo drugačije

                Ne znam da li je ovo pravo mesto za to, ali važno mi je da pustim u etar pa šta bude.

                Ako ništa ne bude i to o je ok.

                Naime, ja sam lekar, specijalista anesteziolog i na edukacji iz traksanciona analize još od 2008me godine. Ono što mi je uvek jako važno da naglasim je da sam sam edukaciju počela u Beogradu, a završila u okvori engleske škole Northrtn Coledge for Body Psuychotherapy

 (link za besplatnu konferenciju - https://psychologycumbr-ia.co.uk/our-therapists/john-heath-transactional-analysis) .

                U psihoterpaiji sam po svetu tragala za što boljim učiteljima kao što je Joanna Duma, Lis Heath, John Heat, Bill Cornell... i mnogi drigi i ono što mi se najviše svidelo je taj humanistički pristup koji imaju.  Pristup u kome klijent iskreno kaže koliko može da plati priušti da plati seansu, a ne da odvaja od usta da bi plaćao basnosnovne cene psihoterapije.

                Neko ko je gladan, ni ne može da se promeni, zar ne?

                Kao i vi, i ja sam izgubla sebi drage ljude, prijatelje, kolege... razumem bol, patnju, a naučena sam da znam šta da radim s njima. Dopustite da naučim i vas.

                Dve godidne nakon pandemije korone i ko zna koliko epizoda ili talasa (tako ih zovemo) ne mogu, a da se ne zapitam gde je ta humanost nestala?

                Živimo u bolesnoj izolaciji i strahu. Živimo trenutno u svetu koji nije ni bio normlalan, ali je sada potpuno izbuio kompas.

                Stoga želim da vam ponudim ’’sumanuto lude’’ popuste na psihoterapiju (uživo, on line, telefonski zavisi sa čime se ko oseća bezbedno).

                (Supervizor mi je Lis Heat, spremam svoj CTA... ) tako da ako u nekome od vas ima i 0,1% zaiteresovanosti – pišite mi!

sur...@gmail.com ili 060 8002 195 (priznajeme da na sms daleko brže odgovaram, viber i whats up su opcije)

                Tako da... dalje je na vama! Sva, ali apsolutno sva pitanja su dobro došla.

Potdrav iz Centra Arbor.

Da da imamo i instagram, i fb page i svašta nešto...

A najciše od svega imamo volju i želju da pomognemo.

Vaša, Aneta Surtov

--
Aneta Surtov
Medical Doctor, Anaesthesiologist,