[ Re: [psaltologion:550] Re: ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ]

Βασίλης Ζάχαρης

to psaltologion

Ναι (σε djvu):

http://byzantinorossica.org.ru/dmitrievskii.html

Επειδή το djvu δεν είναι και τόσο διαδεδομένο format, τα έκανα pdf για εμένα και σκέφτηκα ότι μια και δεν βλέπω να υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα, (στην ιστοσελίδα) να τα μοιραστώ μαζί σας.
Κατεβάστε τα από εδώ:

A.Dmitriyevskiy ''Τυπικά'' Τόμος 1ος-Κίεβο 1895

A.Dmitriyevskiy ''Ευχολόγια'' Τόμος 2ος-Κίεβο 1901

A.Dmitriyevskiy ''Τυπικά'' Τόμος 3ος-Πετρούπολη 1917

Βασίλης
Υ.Γ
Για όποιον δεν έχει ξανακάνει την διαδικασία, πατάμε στο link για τα βιβλία και μετά (αφού περιμένουμε λιγάκι) πατάμε εκεί που λέει Click here to start download και είμαστε έτοιμοι.
Αν κάποιος παρα ταύτα έχει πρόβλημα, ας μου στείλει ένα προσωπικό e-mail.

emil

to Psaltologion
Δε ξέρεις από τι κόπο με έβγαλες :D
Ευχαριστώ!!!

Βασίλης Ζάχαρης

to psalto...@googlegroups.com

Δε ξέρεις από τι κόπο με έβγαλες :D
Ευχαριστώ!!!

Ξέρω μην ανησυχείς...
:-)

Βασίλης

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.