Τυχικος - Προσφορα

LINARDAKIS VAGELIS

to psalto...@googlegroups.com
Στελνω επισυναψη για οποιον τυχον ενδιαφερεται .
Β.Λ.

Βασίλης Ζάχαρης

to psalto...@googlegroups.com

Στελνω επισυναψη για οποιον τυχον ενδιαφερεται .
Β.Λ.

Απλά να θυμίσω ότι η μετάφραση της Αγ.Γραφής από τον Βάμβα (και μάλιστα χωρίς το αρχαίο κείμενο) και έγκριση από το Πατριαρχείο δεν έχει και έχει πολλά σημεία αιρετικής μετάφρασης (ένα χαρακτηριστικό εξ αυτών η μετάφραση του "...μενούν γε..." που αναφέρετε στην Κυρία Θεοτόκο, από βεβαιώτατα που πραγματικά μεταφράζεται, σε...ίσως!!!) και εν πολλοίς χρησιμοποιείτε από τους Πεντηκοστιανούς στην Ελλάδα ως επίσημο κείμενο.

Αν κάποιος όμως γνωρίζει όλα αυτά δεν νομίζω ότι βλάπτει να έχει την προσφορά που μας γνώρισε ο κ.Λιναρδάκης.

Βασίλης

LINARDAKIS VAGELIS

to LINARDAKIS VAGELIS, psalto...@googlegroups.com
Στο προηγουμενο μεηλ μου ''Τυχικος - Προσφορα'' , παραθετω απαντηση (κοκκινα γραμματα)
που μου εστειλλε το ''εκκλησιαστικο λυκειο - γυμνασιο Κρητης'' (Χανια) . Προκειται για προτεσταντες
κατι που δεν ηξερα . Αρα ξεχναμε την ''προσφορα'' .
Β.Λ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ !!!