Κριτική Έκδοση του Θεωρητικού του Χρυσάνθου

Dimitri Koubaroulis

to psalto...@googlegroups.com
κ. Βαγγέλη (και όλοι), υπενθυμίζω οτι αν θές να αλλάξεις το θέμα της
συζήτησης πρέπει να αρχίζεις καινούργιο εμαιλ. Ευχαριστώ.

Κυριε Κωνσταντινου
Η Ιερα Μεγιστη Μονη Βατοπαιδιου , μου εκαμε την εξαιρετικη τιμη να μου
αποστειλλει ''τιμης ενεκεν'' το εκδοθεν σχετικα προσφατα
απο αυτην εργο ''ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΝ ΜΕΓΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Χρυσανθου του εκ Μαδυτων - Το
ανεκδοτο αυτογραφο του 1816 Το
εντυπο του 1832 '' . Σεις ειχατε την επιμελεια και την ''κριτικη''
παρουσιασει του θαυμασιου εργου αυτου , και αναλαβατε , οπως γραφει
και ο πανοσιολογιωτατος ηγουμενος της μονης αρχιμανδριτης Εφραιμ , <<την
κοπιωδη εργασιαν της μεταγραφης και συγκρισεως του
χειρογραφου μετα του εντυπου >> . Δραττομαι της ευκαιρειας να σας συγχαρω
για την θαυμασια αυτη σας εργασια και να ευχηθω
''παντα τετοια'' .
Β.Λ.

Συμφωνώ και εγώ. Αξιέπαινη εργασία. Έχει πολύ υλικό για συζήτηση μέσα
εκεί. Όρεξη (και καφεδάκι) να υπάρχει. :-)

Δημήτρης