Ρωμέϊκο: Βίντεο με ψαλτική ενδυμασία των Βυζαντινών χρόνων

Dimitri Koubaroulis

to psalto...@googlegroups.com
http://www.kouphisma.net

Δέστε τα βίντεο στον τομέα "Παραγωγές".

Δημήτρης

Panos Sapountzis

to Psaltologion
Ποιές ιστορικές αποδείξεις έχουμε ότι οι βυζαντινοί χοροί ντύνονταν
έτσι;

Πάνος

Dimitri Koubaroulis

to psalto...@googlegroups.com
Panos Sapountzis wrote:
> Ποιές ιστορικές αποδείξεις έχουμε ότι οι βυζαντινοί χοροί ντύνονταν
> έτσι;
Κοίτα εδώ http://www.analogion.com/Gallery.html και συγκεκριμένα:

http://www.analogion.com/Koukouzelis-miniature.JPG
http://www.analogion.com/psaltai-1.JPG
http://www.analogion.com/psaltai-2.JPG
http://www.analogion.com/synedrion_psalton_02.jpg

Υπάρχουν και άλλες βέβαια.

Δημήτρης

v.zac...@gmail.com

to Psaltologion
> Ποιές ιστορικές αποδείξεις έχουμε ότι οι βυζαντινοί χοροί ντύνονταν
> έτσι;

Νομίζω πως ο Δημήτρης το κάλυψε αυτό.

Πολλά πάντως από τα πράγματα που κάποτε ήταν μέρος της παραδόσεως,
όπως οι ενδυμασίες, δεν είναι απαραίτητα (λόγω παλαιότητας) και
θεολογικά σωστά.

Ας θυμηθούμε τους καστράτους ψάλτες. Κάποτε είναι γεγονός ότι όχι μόνο
υπήρχαν, αλλά και ότι ήταν τρόπο τινά "προτιμηταίοι" έναντι των
υπολοίπων "συμβατικών" ψαλτών...

Δεν είναι ένδοξο και λαμπρό οτιδήποτε προέρχεται από την ιστορία μας.
Ότι παλιό δεν είναι απαραίτητα και καλό!
Χρειάζεται διάκριση.

Και στο συγκεκριμένο ζήτημα της ενδυμασίας, πιστεύω ότι ορθώς
παραγκωνίστηκαν αυτές οι ενδυμασίες για τους ψάλτες και
αντικαταστάθηκαν με το απλό ράσο.

Βασίλης

Antonios

to Psaltologion

On 9 Οκτ, 11:32, v.zacha...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Και στο συγκεκριμένο ζήτημα της ενδυμασίας, πιστεύω ότι ορθώς
> παραγκωνίστηκαν αυτές οι ενδυμασίες για τους ψάλτες και

Και γιατί διαφορετική αντιμετώπιση στην ενδυμασία των ψαλτών από των
ιερέων;(Δεν το περίμενες από μένα αυτό έ;)

Βασίλης Ζάχαρης

to psalto...@googlegroups.com

Και γιατί διαφορετική αντιμετώπιση στην ενδυμασία των ψαλτών από των
ιερέων;(Δεν το περίμενες από μένα αυτό έ;)

Και ποιός σου είπε ότι έχω διαφορετική αντιμετώπιση σε αυτούς;
(...το περίμενα...)

Βασίλης

gugushvili

to Psaltologion

http://www.sandplay-toys.com/store/media/Oz_Witch.jpg

Μοιαζει λιγακι ε; :-)

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.