Εκφωνησεις

LINARDAKIS VAGELIS

to psalto...@googlegroups.com
ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ .
Απο την ιδια ηχογραφηση επισυναπτω μικρο αποσπασμα απο εκφωνησεις σε Πλ.Βο . Πιστευω αγαπητε Δημητρη να πεισθεις τωρα . Πες μου .
Εν καιρω θα ανεβασω και αλλες εκφωνησεις .
Β.Λ.
to psalto...@googlegroups.com
Κύριε Βαγγέλη,

Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Σε αυτό (στον πλ. β) είναι ο Στανίτσας σίγουρα, δεν χωρεί αμφιβολία, αλλά στο σαμπάχ δε μου φαίνεται ίδιος.
Μήπως είναι κανείς μαθητής του και λένε εναλλάξ τις εκφωνήσεις ; Μήπως ο Χρήστος Δήμου;
Δεν αντιδικώ μαζί σας. Τη γνώμη μου με όλο το σεβασμό εκφράζω.

Δημήτρης

<2'24''=ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ=Εκφωνησεις Πλ.Βος_new.mp3>