Υποχρεωτικά μαθήματα

Νεκτάριος Θάνος

to Psaltologion
Αγαπητοί ομότεχνοι

Έχει μήπως κανείς κάποιε σημειώσεις (λίγων σχετικά σελίδων) σχετικά
με τα υποχρεωτικά μαθήματα του πτυχίου βυζαντινής μουσικής
(λειτουργική, τυπικό, μετρική, υμνολογία, ιστορία της μουσικής κ.λπ.);
Θέλω να δώσω στους μαθητές μου ένα τέτοιο corpus, αλλά δε βρήκα κάτι
αξιόλογο. Έχει γίνει μια έκδοση, αλλά είναι η κλασσική τακτική η
αντιγραφή της κακής αντιγραφής, ω χάλια αντιγραφή...(!)

Ευχαριστώ

Βασίλης Ζάχαρης

to psalto...@googlegroups.com
Κάπου πρέπει να έχω το νόμο εκείνο (εποχής Βενιζέλου αν δεν κάνω λάθος) που λέει τι ορίζεται για τα ωδεία. Επειδή όμως με μια γρήγορη ματιά δεν τον βρήκα, σκάναρα από τις "Μελωδικές Ασκήσεις" του Ι.Μαργαζιώτη τις τελευταίες σελίδες που έχει μια υποτυπώδη ύλη.

Βασίλης
Υ.Γ.
Η αλήθεια είναι πως δεν λέει τι θέλει για το πτυχίο, αλλά μόνο αυτό είχα πρόχειρο...
Yli Margaziotis.pdf

Thanos Nektarios

to psalto...@googlegroups.com
Ευχαριστώ πολύ Βασίλη!
Νεκτάριος

http://mail.yahoo.com
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.