не ради и даље

RankoT

to Провера писања
Ево, пробао сам поново, не ради никако. Опен Офис 3.0 на WinXP. Као
исправно даје абажур и абажура / абакус и абакуса, све остале облике
прогласи за погрешне. Приложићу цео речник и odt фајл који користим за
пробу.

RankoT

to Провера писања
Малочас сам послао поруку, али је нема у групи. Пробао сам све што је
Горан рекао, али ми Hunspell на WinXP не даје никакав излаз од оних
тестова, а ОО прихвата као исправно само абажур/абажура или абакус/
абакуса, а све остале облике означи као неисправне. Има ли ко какав
предлог или решење за ово?

Nikola Smolenski

to provera...@googlegroups.com

Искрено, ово ме не чуди превише јер се присећам да сам и сам имао проблема са
тим. Мислим да не би било проблема да интерно одржавамо речник са афиксима а
да кад се речник објави садржи само списак речи.