Čudno ponašanje spell checkera

Bojan Terzija

to provera...@googlegroups.com
Spell Checker u Open Offic-u se čudno ponaša.
Na primer u mom dokumentu postoji reč "ventilatora" (genitiv množine imenice "ventilator") spell checker je podvuče kao crvenu i kao zamenu mi ponudi "ventila tora". Znači ta reč sa pratnim mestom kod 7. karaktera?
Da li znate u čemu je problem?

Goran Rakic

to provera...@googlegroups.com, Bojan Terzija
У пон, 25. 03 2013. у 07:06 -0700, Bojan Terzija пише:
U listi "dobrih" reči ne postoji oblik "ventilatora".

Trenutno izdanje rečnika je "zaglupljeno" i nema pravila za morfološku
analizu/sintezu, pa to što prepoznaje "ventilator" ne znači da će
prepoznavati i "ventilatora".

Iz ugla provere pisanja najbliža "tačna" reč se dobija ako se umetne
razmak. Na primer, da je ukucano "školadanas" istim rezonovanjem
predložio bi "škola danas" što bi bilo ispravno.

U ovom primeru treba oblik "ventilatora" dodati u lični rečnik, ili
napraviti novo izdanje rečnika koje bi sadržalo i ovaj oblik.
Pretpostavljam da do sada korisnici imaju puno takvih reči u svojim
ličnim rečnicima. Bilo bi lepo kada bi se to prikupilo i sve skupa
ubacilo u novo izdanje rečnika.

Makar dok se ne realizuje "veliki plan" sa razvojem "pametnog" rečnika.

pp,
Goran

Nikola Smolenski

On 25/03/13 15:41, Goran Rakic wrote:
> Pretpostavljam da do sada korisnici imaju puno takvih reči u svojim
> ličnim rečnicima. Bilo bi lepo kada bi se to prikupilo i sve skupa
> ubacilo u novo izdanje rečnika.

Ево мог прилога, додуше само 246 речи:

VIII
Александрије
александријски
алтернативну
анархистичких
апроксимације
архитектура
Бајконур
барова
безуспешног
Бодина
будалаштина
будалаштине
будалаштину
вероисповести
вишевековног
вјештачки
вјештачких
војвоткињу
Врњци
Вујаклијином
геометријске
геометријски
геометријским
Голдберг
грандиозности
грегоријански
грегоријанском
груписало
дејствовали
деноминације
дестабилизовала
дискриминација
диспозиције
дистрибуције
домаћинстава
домаћинству
дотераних
дубокоуман
експлозијама
електромагнетне
заједничких
заковрнеш
занесењаком
запињући
зашишта
земљице
злогуко
идентификован
изједначени
излечисмо
измиле
изузимајући
императору
индивидуалног
инструментални
интеракције
интересантним
информацију
ирационалан
испреврћемо
ишчуђаваш
јединственост
језгровитих
југословенске
канализацији
картографију
киселијим
климата
композитора
компоновања
комуникацији
Константина
контрапункт
Коринћанима
криминалистичке
критиковати
кршен
манастирима
махнути
међународна
меморијална
менонити
методисти
механичару
миленијумски
милијардама
модрикасте
мутирања
најбезначајнији
најзаступљенија
најзнаменитијих
најинтелигентнији
најнесрећније
најодвратнију
најскладнијих
најспремнији
напредујемо
натрапам
националност
недостатака
неименованог
немањићког
неовлашћено
неограничен
непомичнији
непослушности
непостојећих
непребројности
нерелевантности
несмотреношћу
неумољивости
нумерологија
нумерологији
одвијаш
одсуствовао
опозиционар
опозиционара
опозиционаре
опозиционари
опозиционару
општеприхваћено
општераширену
орбитални
парламентарним
пегице
персоналним
подбули
позеленеле
појављивањем
појединостима
поједностављивањима
покојницу
полуосмех
полуотворена
понамести
посланицама
поткрепљују
потцењујући
поштедело
православља
православље
православљу
православна
православне
православни
православним
православних
православно
православци
правоугаоној
прегледности
председнику
представљало
презрењем
преименован
преименованог
пренаталног
преписивала
преплављени
препричавали
преусмерење
прецењујући
пријављујем
пријатељима
пријатељство
приљубљене
природности
програмирање
прогунђала
прозивати
променљивих
промрда
проналаском
пропипа
протериваше
протестанте
професионалног
процвиле
прстенастих
психолошким
развезивање
различитост
разметљивој
раскрчене
расположење
расположењу
рашчерупа
ревнитељ
револуционари
револуционарни
регистарска
реорганизације
републикански
родољубивог
сваковрсним
седамнаестог
Сервантесов
сигнализације
склањала
Солжењицин
социјалистичких
спецификацију
спомињану
СССР
стандардног
статистичара
степенастој
стереотипни
субјективно
субјективног
сународника
супротстављају
суштатству
таласића
тврдокорног
текстић
темперовани
технологију
титрација
топологија
топологији
транскрибује
транскрипциони
трол
ћерамида
удаљеностима
узбрао
украшавање
универзална
уплетено
упрошћавањем
усавршавати
ухапсише
учитељеву
формулацијом
фотографску
Херцеговине
хладнокрвна
хучеш
цивилизација
чембалиста
шиљато

Goran Rakic

to provera...@googlegroups.com
Прослеђено у Гит складиште. Хвала.

https://github.com/grakic/hunspell-sr/commits/master

пп,
Горан

Горан Ракић

to provera...@googlegroups.com
Приредио сам и нови OXT додатак за Либреофис/Опенофис, и окачио га на сајтове са додацима [1], [2]. Код Либреофиса чека на одобрење, али за који дан биће живо. Убацио сам нови речник и у Либреофис изворни код (master грана), треба још спустити и у libreoffice-4.0.x али мислим да није приоритет.

Како сервер на ooo.matf.bg.ac.rs више није у функцији, пребацио сам страницу са Hunspell речником на http://devbase.net/dict-sr/

пп,
Горан