Organizare intalnire PROMOTIA'91

Viorel Florea

to Promotia'91
DRAGI COLEGI ,
A sosit momentul in care nu mai putem da inapoi :
trebuie sa platim un avans pentru a putea rezerva pensiunea :

mai jos aveti un desfasurator al costurilor la pensiune :

Iata oferta :

oferta noastra pentru evenimentul 28 septembrie este urmatoarea
cazare camera dubla- 2 pax = 140 ron
cazare camra sgl- 1 pax= 100 ron
la sosire, platouri de intampinare cu sunculita , ceapa rosie,branza de burduf, palinca ,plus cina vineri meniu tip pensiune prestabilit-= 45 ron / pax
mic dejun sambata bufet suedez - = 25 ron/pax
pranz sambata meniu tip pensiune= doua ciorbe la alegere,ciorba de perisoare, bors taranesc de pasare, ardei, smantana, un fel de baza-sarmalute cu mamaliguta si smantana, ardei iute, prajitura de casa- negresa, fructe=50 ron/pax
cina festiva sambata- platouri cu gustari traditionale  de casa- ceafa porc afumata, muschi de porc afumat-  cas afumat, telemea, branza, legume, barbeque cu ceafa de porc,mititei,pulpe de pui desosate, aripioare, berbecul la protap, garnitura de doua feluri  cartofi gratinati sau legume , salate, tort de  casa , 0,5 litri de vin, doua halbe de bere, apa minerala, suc 0,5 litri,= 120 ron/pax
mic dejun duminica= 25 ron/pax
pranz de  duminica= doua feluri de ciorba- ciorba de burta si ciorba de fasole cu afumatura, tigaie picanta cu mamaliguta, rulouri cu mere

bauturile care se consuma extra in afara de masa fesiva unde sunt incluse, propun sa fie platite la bar
cu stima

Ca sa fie mai clar :
mancarea costa   265 lei  / pers - pt vineri ,sambata inclusa masa festiva cu bautura, duminica doar micul dejun
cazarea pentru 2 zile pentru cei care vin insotiti  cu sot,sotie,prieten,prietena  costa 140 / pers
cazarea pentru 2 zile pentru cei care vin singuri ( cam single) costa  200 lei/pers

Deci totalul pentru 1 persoana insotita / 2 zile  este de 405 lei
si pentru o persoana single  ( fara insotitor ) / 2 zile va fi 465 lei

pana la 1 iulie asteptam un avans de 200 lei de persoana + 30 lei / absolvent pentru un bufet si flori la facultate.

Pana la 31 august trebuie achitata diferenta de 205 / pers  pentru cei care vin insotiti si 265 lei / pers pentru cei care vin neinsotiti

exemplu pentru un absolvent si insotitorul sau  total 2 pers / 2 nopti  = 840 lei

Plata se va face in contul 11-ca

Cont Daniela Lucia Enescu:

RO03 INGB 0000 9983 2558 8910 INGB BANK BUCURESTI

La tranzactie contul se va scrie fără spatii.

in functie de nr de profesori pe care ii putem contacta si daca vor sa vina cu noi vom vedea ce costuri suplim vor aparea
oricum vom hotari impreuna.

Viorel Florea

ASPRO PRODINVEST srl
tel      :   021.211.55.71
fax     :   021.212.02.36
mobil:   0722.361.285
     www.aspro.ro

marian zlataru

to promotia91construc...@googlegroups.com
Pentru 2 persoane, 2 zile,  masa si cazare = 810 lei

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Marian, Vio a facut socotelile corect ! Ai uitat cei 30 ron pentru
organizarea evenimentului la facultate!
sa ne revedem cu bine !
carmen

On 16 iun., 16:32, marian zlataru <zlata...@gmail.com> wrote:
> Pentru 2 persoane, 2 zile,  masa si cazare = 810 lei

> - Afişare text în citat -

Viorel Florea

to Promotia'91
Dragi colegi va anunt ca eu am transferat deja in cont suma de 430 ron avans pt mine si sotia mea.
Va asteptam cat mai repede si pe voi!

Va transmit acum si CNP -ul 11-cai

CNP 2661214232609

RO03 INGB 0000998325588910

ING  BANK BUCURESTI

[...]

Begin forwarded message:

Viorel Florea

to Promotia'91
ATENTIEEE !
Problem - contul nu se valideaza, trebuie sa mai asteptati putin, il verifica 11-ca acum.
Va anunt cand este in regula.

Viorel Florea

to Promotia'91
CONTUL este OK trebuie sa il completati fara spatii !

Va rugam incepeti transferurile - eu am  transferat deja cei 430 lei.

Viorel Florea
mobil:   0722.361.285

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com
salut,

Am platit si eu. 230 ron
Se mai iese maine seara ?
Pe unde?

Pa, pa

2011/6/17 Viorel Florea <viofl...@gmail.com>

--
Maria

Anca Moldoveanu

to promotia91construc...@googlegroups.com
ai dat de gust, nu ? :)

to Enescu Daniela, Corina Georgescu, MARIA VERDES, 'Anca Moldoveanu' via Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Dragii mei eu am facut plata avansului. Am adaugat 10 lei pentru comisioanele de plati si retragere ulterioare
ca sa nu suporte 11-ca din contul ei.
Atasat OP- ul

Transaction_29-02-2016_13-15-45.pdf

Cristina Genescu

to promotia91construc...@googlegroups.com, Enescu Daniela, Corina Georgescu, MARIA VERDES
Salut!

Poate am pierdut eu ceva mail-uri, insa ultima mea informatie era ca ne vedem in iulie.
Inteleg ca data finala este 28 septembrie (miercuri)?

Merci,
Cristina

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Promotia'91Constructii-intalnire20ani” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa promotia91constructii-in...@googlegroups.com.

Viorel Florea

On 29 Feb 2016, at 12:09, unspica <uns...@yahoo.com> wrote:

Am gasit mailul de acum 5 ani cu costurile.
In afara de costurile cu cazarea si masa de la pensiune, au mai fost 30 de lei pentru facultate, bufet, flori etc.
Avansul de atunci a fost 200 (pensiune) +30(facultate) =230 lei

Deci, daxa trimitem asa si propunem ca data 31 martie, ca sa nu spunem 1 aprilie, cred ca este rezonabil.

unpica

[...]

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com, Enescu Daniela, Corina Georgescu, MARIA VERDES
Hello dragi colegi/colege ,

 1.  Marea petrecere va avea loc in perioasa 22-24 iulie la Fundatica, ca si acum 5 ani.
Vio ( Baza - adica eu ) se ocupa de intalnirea de la scoala care va fi pe 22 iulie dupa care vom pleca  incolonati  spre munte.

2. Mancarea costa   265 lei  / pers - pt vineri ,sambata inclusa masa festiva cu bautura, duminica doar micul dejun
[...]

pana la 30 martie asteptam un avans de 200 lei de persoana + 30 lei / absolvent pentru un bufet si flori la facultate + 10 taxa si comisioane bancare care nu trebuie
sa le suporte 11-ca pentru plati la terti.

Pana la 30 mai trebuie achitata diferenta de 205 / pers  pentru cei care vin insotiti si 265 lei / pers pentru cei care vin neinsotiti

exemplu pentru un absolvent si insotitorul sau  total 2 pers / 2 nopti  = 840 lei

Contul este acelasi, pus la dispozitie de buna noastra colega Unspica
Titular cont: Daniela Lucia Enescu
IBAN: RO03INGB0000998325588910 BANCA: ING BANK BUCURESTI CNP: 2661214232609.

Va rog cititi cu atentie mesajele, a fost o greseala din partea mea. Am dat replay la un mail din interiorul organizarii intalnirii in
care 11-ca a reamintit costurile de la precedenta intalnire.

Viorel Florea

Liliana Marica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Si mie mi-e neclar, asa ca faceti o sinteza, ce,cand si cum platim.
Cu drag,

Liliana Marica

Diana Hrusca

to promotia91construc...@googlegroups.com
Buna dimineata,

Imi pare rau, nu cred ca voi ajunge la Fundatica.

Cu drag,

Diana

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com

Salutare!
Pe 22 iulie este intalnirea de la facultate.  Undeva pe la 11:00. Dupa aceea plecam spre Fundatica.  Asa ca la facultate cel putin asteptam sa fim multi,  multi.
Pup

verdes.maria

to promotia91construc...@googlegroups.com
Salutare!
Si eu am platit avansul in contu Unshpicai.
Pana acum suntem doar 2 de am facut chestia asta.  Ca sa avem siguranta locatiei trebuie dat avansul la Fundatica cat mai repede.
Sper sa vad mai mult entuziasm.
Grupa 4,  trezirea! !!😊
Va pupacesc!

Sent from my Samsung device