Intalnire 25 ani - detalii intalnire Facultate 22 iulie 2016

Corina Georgescu

to promotia91construc...@googlegroups.com
Dragi colegi,
Am fost la Facultatea de Constructii sa rezerv o sala pentru intalnire si in primul rand mi-au spus ca
nu vor sa aducem si sa servim mancare acolo.
Asa ca am trecut strada si am gasit o locatie “ The President “ vis a vis de Facultate , pe malul lacului care are o terasa
pentru 600 de persoane .
Ne pot rezerva un colt si sa ne aranjeze mese pentru noi daca le spunem din timp pentru cate persoane dorim.
Ne pot servi platouri calde si / sau reci  intre 150 si 244 ron ( pentru 4 persoane ) la care se adauga 10 % comision.
Putem sa strabilim si un meniu in jur de 100 ron , la care se adauga bauturile.

O propunere  este sa incepem intalnirea la 10:30 pe 22 iulie la Facultate iar pe la 12:00sa mergem la terasa cu doamnele si domnii profesori
In acest fel cei care nu pot veni la Fundatica , dar vor sa participe la acest eveniment pot comanda meniu impreuna cu profesorii nostri si putem sta
impreuna 2-3 ore sa povestim iar dupa aceea sa plecam spre munte.
Cred ca ar fi corect si pentru profesorii nostri. Pentru cei care merg la munte ar mai fi o cheltuiala de 40-50 lei in plus.

O a doua propunere este sa facem un cadou profesorilor nostri cu o trusa de stilou si pix incriptionate si un calendar in care sa tiparim poze cu lucrari
interesante la care am participat ca proiectanti, executanti sau responsabili ( sefi ) de lucrare . Daca aveti poze , le asteptam pe mail . Cred ca le-ar
face placere sa aiba o amintire de la noi.

adaug un link cu terasa de la restaurant

Multumesc,
Viorel Florea
0722361285

--
Multumesc,

Corina Georgescu

"Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life."

danut dumitru

to promotia91construc...@googlegroups.com
Iata ca draga si sufletista noastra Corina se apropie de esenta locului drag din Anii Facultatii. Baza sportiva Lacul Tei....Astfel cresc sansele sa ne adunam iarasi tot mai multi. Maica Domnului sa ne ajute.... Moldoveni trezirea!!!Adunarea. Adica trei eu Poleuca si Corina (dar ea nu mai e de mult moldoveanca....)

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Promotia'91Constructii-intalnire20ani” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa promotia91constructii-in...@googlegroups.com.

Corina Georgescu

to promotia91construc...@googlegroups.com
Scribane, eu sunt si voi ramane moldoveanca, nu-s X-woman :)))

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com

President asta e de fapt pe locatia Brotaceilor din ani aia.
Sa ne vedem cu bine.
Profit de ocazie ca sa va bat la cap cu avansul.
Pichi,  Dorela,  Lili Nae,  vreau sa fiti exemple. ...pozitive,  evident