Intilnire 25 de ani!

unspica

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Salutare si La multi ani tuturor!

Iata ca au trecut 5 ani de la ultima noastra intilnire, iar anul acesta se implinesc 25 de ani de la absolvire.
Asa ca haideti sa ne intilnim! :)
Si pentru ca sintem la inceput de an si va faceti poate planificarea anului, poate ati si facut-o deja, dar se mai pot face, cred, schimbari,  va propun doua date 2 iulie sau 23 iulie sau in jurul lor, avind in vedere ca acestea sint chiar intr-o simbata si frumos ar fi sa fie in cursul saptaminii sa ne intilnim si la scoala, cu profesorii.

Astept reactia voastra, precum si contacte ale colegilor pe care ii mai stiti, si poate nu primesc mailul.

Multumesc!

Va doresc si imi doresc un an minunat, plin de evenimente fericite, bucurii, sanatate, belsug si spor in toate si multa iubire!

Va pup,
Daniela Enescu (Unspica) :)

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com
La Multi Ani ! Si va doresc un an mai bun !
Eu sunt de acord.

Multumesc,
Viorel Florea
0722361285
--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Promotia'91Constructii-intalnire20ani” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa promotia91constructii-in...@googlegroups.com.

Anca Moldoveanu

to promotia91construc...@googlegroups.com
Hello!

23 iulie ar fi convenabil pentru mine.
Si ma gasiti pe FB.

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com
Salutare! La multi ani !!!
In iulie mai gasim profesori? Nu e lumea in vacanta?
Va pup

--
Trimis din Gmail Mobil

Liliana Marica

to promotia91construc...@googlegroups.com
La multi ani! Un An Nou cum vi-l doriti fiecare!
Si pentru mine ar fi mai bine 23 iulie.
Tel: 0723 345 610
Pupici

Liliana Marica

Burca Vasile

to promotia91construc...@googlegroups.com
La multi ani!
Un an nou cu sanatate si bucurii.
Avem in vedere, ne auzim.

Vasile Burca

to promotia91construc...@googlegroups.com
La multi ani frumosi si buni!
Draga Daniela! In iulie nu prea mai sunt profesori in facultate!
As veni chiar daca nu vine nici un profesor, chiar daca ar fi canicula, chiar daca ar lipsi cei de peste hotare, adica am fi mai putini ca data trecuta.
Cred ca ar trebui sa incepem sa-ti trimitem 2-300 de lei de cuplu, Avans, sa poti arvuni, antama, o sala (sa zicem in Baza Sportiva Complexul Studentesc Lacul Tei
dar ce-mi dau eu aere de organizator ca tu ai facut treaba asta de mai multe ori si sti!
Da Vin!

Anca Moldoveanu

Eugen Davidoiu

to promotia91construc...@googlegroups.com
La mulți ani!
Eu sunt deja aici...😉!

Trimis din Yahoo Mail pentru iPhone

Ioana Partenie

to promotia91construc...@googlegroups.com
La multi ani, dragilor !

Si eu vin, cind o fi, numai sa ne hotarim din timp, sa ma pot organiza.

Va pup si pe curind!
Ioana

to promotia91construc...@googlegroups.com
La multi ani voiosi si sanatosi tuturor !

Vin cu placere, indiferent unde ne hotaram, dar, daca s-ar putea tot la Fundatica ar fi perfect !

Dorela
(Bambi, daca preferati *:) Heureux)

De : 'Ioana Partenie' via Promotia'91Constructii-intalnire20ani <promotia91construc...@googlegroups.com>
À : "promotia91construc...@googlegroups.com" <promotia91construc...@googlegroups.com>