Projektowanie ogrodów przydomowych

Jacek

Mar 8, 2011, 6:57:56 AM3/8/11
to Projektowanie ogrodów Warszawa
Projektowanie ogrodów przydomowych - to jest ciągle temat rzeka.
Pierwszy zasadniczy problem - właścicielom wydaje się, że koszt ogrodu
1000m2 to kilka tysięcy złotych... Budowa domu wyciska ostatnie
grosze, ogród jest oczywiście na ostatnim miejscu i często wielkim
rozczarowaniem jest koszt ogrodu.
Drugi problem - dzielenie budowy ogrodu na kilka lat. Niestety jest to
niekorzystne dla całości ogrodu. Dokłada się wiele dodatkowej pracy i
oczywiście pieniędzy.
Wielkim plusem są sami inwestorzy, z którymi w większości można się
bardzo efektownie porozumieć. Plusem jest również powierzchnia, którą
łatwiej i przyjemniej ogarnąć niż wielkie hektary parkowe, nad którymi
też miałem okazję pracować.
Ogrody przydomowe są moją pasją, dlatego o tym piszę i zacząłem ten
wątek. Może Was zachęci do dalszego pisania:)