ardanın gizemi çözüldü

2 views
Skip to first unread message

Harun Demir

unread,
Sep 15, 2013, 6:39:20 PM9/15/13
to proje-...@googlegroups.com
gençler uzun zamandır aklımızdaki soru işareti artık çözüldü. rahat nefes alabilirsiniz. ardanın elindeki dövmenin ne anlama geldiğini merak etmenize gerek kalmadı. artık yüksek lisansınıza, doktoranıza, çalışanlar çalışmalarına konsantre olabilir. 
ardanın elinde 4 harften oluşan bir dövme var. elindeki dövme de sırasıyla baba, anne, abla ve kendi adının baş harflerini içeriyor.
artık grubu da kapatabiliriz. 
hadi dağılın.

Osman İncebay

unread,
Sep 16, 2013, 2:46:52 AM9/16/13
to Harun Demir, proje-...@googlegroups.com
Bu muymuş, bu kadar mı?? Hoofff, neyse rahatladım, gidip çay koyayım bari.


16 Eylül 2013 01:39 tarihinde Harun Demir <haru...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "GİDB Proje 1 Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için proje-1-gidb...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Rasih Onur Süzen

unread,
Sep 21, 2013, 9:05:38 AM9/21/13
to Osman İncebay, Harun Demir, proje-...@googlegroups.com
   Burada Belçikalı bilim adamları bu sırrın çözümü için uğraşıyordu. Söyleyeyim dağılsınlar o halde, başka işle uğraşsınlar.

   Bu arada, öğrendiğime sevindim. Aferin lan Arda. 


16 Eylül 2013 08:46 tarihinde Osman İncebay <osmani...@gmail.com> yazdı:



--
Rasih Onur SÜZEN

Naval Architect & Marine Engineer('13)

Delegate of Turkey at One Young World 2011

Harun Demir

unread,
Oct 25, 2013, 12:39:58 PM10/25/13
to Rasih Onur Süzen, Osman İncebay, proje-...@googlegroups.com
beyler nasıl keyifleriniz? neler yapıyosunuz?


21 Eylül 2013 16:05 tarihinde Rasih Onur Süzen <ronur...@gmail.com> yazdı:

Adnan Kefal

unread,
Oct 27, 2013, 2:04:18 PM10/27/13
to Harun Demir, proje-...@googlegroups.com
Vay Kardeşim, 

Keyifler mükemmel çok şükür. Çalışıyoruz, sende ne var ne yok? olm gecen skype de gördüm seni, mesaj attım görmedin sanırım.. bir yüzyüze görüssek iyiydi :)


2013/10/25 Harun Demir <haru...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages