XStock: stocurile curente nu corespund cu raportul "Stocuri la data ..."

Emil Popa

to programeconta.ro
Buna,

Folosesc programele dvs. de aproape un an si pana acum n-am avut nici o problema cu ele. Acum insa am o problema in programul XStock si nu stiu cum sa-i dau de capat.

La cateva produse stocurile pe care le vad in raportul "Situatia stocurilor in gestiunea ... la data de 13.12.2016" nu sunt identice cu stocurile curente (cele pe care le vad apasand butonul Stocuri).
Cum pot gasi de unde provine diferenta?

Emil

programeconta.ro

to programeconta.ro
Bună,

Mă bucur că sunteţi mulţumit de programe.

Cel mai probabil diferenţa de care vorbiţi provine de la data unui document de intrare sau ieşire care are data de înregistrare mai mare decât 13.12.2016.
Puteţi depista uşor dacă există un astfel de document folosind rapoartele de intrări şi ieşiri pe documente ("Rapoarte" -> "Intrari" -> "Documente" ->"In lei", respectiv "Rapoarte" -> "Iesiri" -> "Documente" ->"In lei", "Toate gestiunile", "Toate tipurile de documente"), iar perioada să fie de la 14.12.2016 până la 31.12.9999 (ca să prindeţi orice fel de eroare de dată introdusă).

Emil Popa

to programeconta.ro
Multumesc. La un document de iesire am scris din greseala 2019 la an in loc de 2016.

Emil

programeconta.ro

to programeconta.ro
Cu plăcere.

ECATERINA

to programeconta.ro
Buna ziua!
Vroiam sa va rog ,daca m-ati putea ajuta.As dori cat mai multe informatii despre aplicatiile xstock si dataBal

ECATERINA

to programeconta.ro
Am de prezentat la facultate despre un program de contabilitate si am ales acesta.Mi-ati putea da oare mai multe detalii?

O. Andreea

to programeconta.ro
buna ziua. imi cer scuze ca scriu aici, efectiv nu imi dau seama cu deschis un topic nou.

va rog sa imi spuneti daca programul XSTOCK este compatibil cu casa de marcat DATEX DP 150 , sa il pot folosi in magazin, atunci cand vand si bat bon, automat sa imi scada stocul si toate celelalte operatiuni.
multumesc anticipat

Pe miercuri, 14 decembrie 2016, la 09:08:48 UTC+2, programeconta.ro a scris:
Cu plăcere.