DUBTE DE LLATÍ

rj.ga...@gmail.com

to Professorat de clàssiques de Catalunya
Benvolgudes i benvolguts col·legues,

Demano, si us plau, la vostra ajuda altruista per una petita qüestió. Uns amics de França i Polònia es casen a l'octubre a Varsòvia i m'han demanat que els hi tradueixi al llatí les invitacions, ja que tenen molts nexes amb associacions catòliques. La qüestió és que ha de ser un llatí, per així dir-ho, eclesiàstic i no pas clàssic. Buscant paral·lels a diccionaris i documents diplomàtics a google he fet una traducció, però no n'estic gens segur.

Si hi ha algú que sigui entès en la matèria demanaria, si us plau, que la revisés; no voldria que això estigués malament en un moment tan important per ells. Contesteu, si us plau, només al meu correu.

Gràcies a tots,

Aquí el text en francès i la part "complicada" de la traducció

FRANCÈS:
et

Nous nous marions.

Nous célébrons la messe de mariage le

15 octobre 2019 à 14h00

dans la basilique Sainte-Croix à Varsovie.

Après la Sainte Messe, nous célébrerons au restaurant ArtBistro dans le quartier de Praga.

Nous vous invitons cordialement!

Nous demandons une réponse justqu’au 1er août 2019

LLATÍ

et

Nubemus

in cerimonia inter missarum solemnia habitura

XV Octobri MMXIX hora secunda

in Basilica Sanctae Crucis Varsoviensi

Celebrata missa adivimus cauponam ArtBistro in Pragae regione

Et vos vocamus et invitamus

Responsum positivum usque ad I Augustum exspectamus

Nuria Rodriguez

to professorat-de-clas...@googlegroups.com
Nosaltres som associació de professors de llatí clàssic esencialment; en el meu cas sóc desconeixedora del llatí eclesiástic i de les seves particularitats. Salutacions
N.R.

Enviado desde mi iPhone
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Professorat de clàssiques de Catalunya" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a professorat-de-classiques...@googlegroups.com.