Crida a participar en el Circulus Latinus Barcinonensis (grup de treball reconegut pel Dept. Ensenyament)

Ramon Torné Teixidó

to professorat-de-clas...@googlegroups.com

Amigues, amics,

Amb l'inici del curs acadèmic iniciem també les sessions del Circulus Latinus Barcinonensis (@circulusbcn) que acull de bon grat a tothom interessat a fer del llatí no sols la llengua vehicular de les seves classes sinó de moltes de les seves comunicacions.

Com ja deveu saber, des de fa temps, els participants a les reunions del Circulus Latinus Barcinonensis obtenen el reconeixement de 40 hores de formació permanent per part del Dept. Ensenyament. Segons previsió inicial, enguany, de moment no ens reunirem en les sales del Pati Llimona, dependències situades en la mateixa porta decumana de l'antiga Bàrcino. Preveiem les trobades, doncs, en línia, fent ús del programa google-meet.

1. Els interessats us podeu inscriure en aquest enllaç del Centre de Serveix Educatius de Montcada i Reixac:
 < http://serveiseducatius.xtec.cat/vallesoccidental6 >.

Seguidament aneu a l'apartat "Formació" i  "Activitats de formació de la zona

< https://serveiseducatius.xtec.cat/vallesoccidental6/portada/activitats-de-formacio-2020-2021/ >

Veureu que es tracta de l'activitat 4060061406 "Circulus latinus barcinonensis" on podeu fer la inscripció, que és gratuïta.

Podeu accedir directament al conjunt d'activitats en aquest enllaç:

< http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/ >

Recordeu que la inscripció oficial es podrà fer fins a finals de setembre.

2. Us preguem també que empleneu el següent formulari de preinscripció per tal d'anar preparant els diferents nivells i agrupacions de llengua llatina. Serà de gran utilitat per posar-nos a treballar ja des de la propera sessió. L'adreça del formulari és la següent:
R.Torné

Maia Salomon

to professorat-de-clas...@googlegroups.com
Benvolgut Ramon:

Aquest curs he decidit no inscriure'm al grup. Em va agradar molt el curs passat mentre va ser presencial. Que sigui telemàtic és el que em fa no apuntar-m'hi, ja que l'excés de pantalla degut a la meva feina actual (com a assessora LIC) és insuportable.

Quan torneu a fer-ho presencial, allà em trobareu.

Moltes gràcies per la comprensió i que tinguis molt bon curs 20-21!

Una abraçada!

Maia Salomon

Missatge de Ramon Torné Teixidó <ramon...@gmail.com> del dia dt., 15 de set. 2020 a les 21:27:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Professorat de clàssiques de Catalunya" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a professorat-de-classiques...@googlegroups.com.

Ramon Torné Teixidó

to professorat-de-clas...@googlegroups.com
Bona tarda!

Gràcies pel missatge. Sí, el que comentes és realment així. De fet, ja vàrem dir al CRP que no pot ser tanta pantalla.... Han cedit i donen les 40 hores però només en són 20 realment: deu sessions de dues hores.
Fins aviat!

Att.
R.Torné

Missatge de Maia Salomon <maias...@gmail.com> del dia dc., 16 de set. 2020 a les 8:28: