UWAGA

beatlesk

to magda....@gmail.com

Drodzy,

dochodzą mnie niepokojące wieści o propagującym się ogromnie złośliwym programie,

którym mogliście zostać uraczeni przeze mnie, niechcący.

O tym, że to się zadziało, dowiedziałam się jakiś czas temu.

No cóż, pomyślałam, pośmieją się ze mnie ludzie i zapomną.

Ale, niestety, wydaje się że rzecz ta wcale się od Was a przynajmniej niektórych z Was nie chce odczepić!

Dlatego piszę ostrzeżenie

- niech ustrzeże tych, którzy się jeszcze w portal Twoo nie "zabawili".

Bardzo łatwo dać się złapać. Dlatego trzeba to od razu skasować. Ja tego nie zrobiłam i…

Oto jakiś czas temu, czyszcząc skrzynkę na tlenie, natrafiłam na nieotwarty mail od znajomego, sprzed wielu, wielu miesięcy.

Była to jakby wybrakowana, czarno-biała strona jakiegoś portalu.

Kliknęłam żeby sprawdzić co to, parę razy, niczego ciekawego nie znalazłszy (znajomy pewnie dawno sobie poradził z problemem, który ja mam teraz),

opuściłam inkryminowany zakątek a maila skasowałam.

Ciekawe co z tym zrobił? Zaraz zapytam.

Po czasie dostałąm parę zapytań co to, przeprosiłam, myślałam że dało spokój. Stanowczo nieprzyjemnie zrobiło mi się, że spam ten trafił również do moich uczniów.

Jedna z obdarowanych w ten sposób osób zdradziła mi, ku niemałemu osłupieniu memu, że ta dziwna korespondencja rozsyła moje zdjęcia!!!!!

Otóż, nigdy ich tam nie zamieszczałam.

Nie wiem jakie jeszcze informacje to coś posiada.

Z opisu wynika, że samowolnie pobrało foty z FB.

Na razie boję się tam w ogóle wejść.

Tymczasem OSTREZEGAM. Kasujcie od razu.

Ta przygoda nie należy do przyjemnych.

Pozdrawiam