From: Jan Maria Jackowski [mailto:j...@jmjackowski.pl]
Sent: Wednesday, May 26, 2021 1:34 PM
To: j...@jmjackowski.pl
Subject: zaproszenie na wystawę Doświadczyć wspólnoty. Nieznane fotografie z pogrzebu Prymasa Wyszyńskiego

Drodzy,

28 maja 1981 zmarł ks. Stefan kard. Wyszyński, który przeszedł do historii jako Prymas Tysiąclecia. W 40.rocznicę Jego śmierci - w roku 120-lecia Jego urodzin, w roku Jego beatyfikacji, w roku, który został ogłoszony zarówno przez Sejm RP jak i przez Senat RP Rokiem Kardynała Wyszyńskiego – w zał. przesyłam serdeczne zaproszenie na otwarcie wystawy moich fotografii, które wykonałem 40 lat temu podczas czterodniowych uroczystości pogrzebowych Ks. Prymasa wówczas będąc fotoreporterem „Tygodnika Solidarność”. Wystawa ma charakter plenerowy i będzie eksponowana w przestrzeni, w której się odbywały uroczystości pogrzebowe, czyli w Warszawie, na ul. Krakowskim Przedmieściu przy Kordegardzie naprzeciw kościoła seminaryjnego św. Józefa, w którym odbył się w 1949 roku ingres biskupi ks. abpa Stefana Wyszyńskiego. W zał. przesyłam zaproszenie oraz informacje o wystawie.

Jeszcze raz serdecznie zapraszam i pozdrawiam

Jan Maria Jackowski

image001.jpg
1Info_prasowe_tekstJMJ (002).docx
回覆所有人