sutari

1 view

Teresa Kapela

to pro-r...@googlegroups.com

Drodzy, przesyłam prośbę jednej z naszych córek:

piszę do Was z serdeczną prośbą o wsparcie mojego wielkiego
pragnienia, jakim jest wydanie naszej pierwszej płyty z zespołem "Sutari".

Można nam pomóc na conajmniej dwa sposoby :)

1. Przede wszystkim posyłając tego maila dalej do potencjalnych zainteresowanych i udostępniając informacje o naszej zbiórce crowd-fundingowej na swoim profilu facebookowym (kto ma...) tudzież w innych mediach.

2. Lub wspierając nas bezpośrednio na portalu polakpotrafi.pl czyli w rzeczy samej, kupując naszą płytę w "przedsprzedaży" przyczyniając sie do jej wydania. Pod warunkiem że nie zrujnuje to naszego budżetu rodzinnego ;)

Projekt można wesprzeć pod adresem:

Obraz w
            treści 1

  Zawartość płyty będzie stanowił materiał wielokrotnie nagrodzony w
Polsce i za granicą. Doceniany zarówno przez jury konkursów i festiwali, jak
i publiczność, m.in. II nagroda oraz nagroda publiczności na XV Festiwalu
Folkowym Polskiego Radia "Nowa Tradycja" w 2012, I nagroda oraz nagroda
publiczności na Międzynarodowym Festiwalu Mikołajki Folkowe 2012,
tytuł "Najciekawszego Nowego Zespołu Roku 2012" przyznany przez polskich dziennikarzy w ramach plebiscytu portalu etno.serpent.pl, zwycięstwo w 10. Battle Of The Bands -organizowanej przez World Music Network (jedno z największych wydawnictw specjalizujących się w muzyce świata).

Niestety realia są takie, że mimo iż patronat medialny nad naszą debiutancką płytą objął Program 2 Polskiego Radia oraz Folk24 (najwiekszy portal folkowy w Polsce) to nie mamy sponsora i musimy sobie radzić.

Będę ogromnie wdzięczna za wszelką pomoc!!!!

Pozdrawiam serdecznie,

Katarzyna Timingeriu