Doktora Anketi Yardımı // Acil ve Önemli

Burcu Özcan

to PRiletisi...@googlegroups.com
Merhaba,

İstanbul Üniversitesi'nde Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda doktora yapıyorum. Tezim ile ilgili çok kısa bir anketim mevcut, hedef kitlem Türkiye'de spor alanında eğitim alan/almış öğrenci ve mezunlar olduğu için özellikle BESYO öğrencileri, spor alanında lisans/yüksek lisans eğitimi alan kişiler ile bu alandaki öğretim görevlilerinin anketi doldurması çok değerli olacak.

Anket sayımın 500 kişiye ulaşması gerekiyor, konuyla ilgili desteğinizi ve çevrenizde varsa yönlendirmenizi rica ederim.

Linke tıklayıp ( tıklanmıyorsa kopyala yapıştır yaparak)  doldurmanız yeterli olacak: https://tr.surveymonkey.com/r/ZNM928C

Herkese şimdiden teşekkür ederim,

Burcu Özcan Keçeci