Ynt: [PR iletisim platformu] Re: Müşteri Temsilcisi Aranıyor

borny

to PRiletisi...@googlegroups.com

Gercekten nesi komik bu ilanin ben de anlamadim. Cok da merak ettim dogrusu?

to PRiletisi...@googlegroups.com

Degerli arkadaslar,

bu platformda bol ve çeşitli konurlar var, çok ilginç bir site, sektör adeta
burada kendini tüm yönleri ile analiz ediliyor. Sektörde istihdam sorunu,
sektörde eğitim sorunu, sektörde kalite sorunu, sektörde müşteri sorunu,
sektörün bilimsel tahlili..vs..hepsini bu platformda analiz etmek çok
kolay...
Ben bir bilim adamı olarak burada her gün yaklaşık 50 dolayında mektup
alıyorum ve okuyorum...

Bu platformda seviye var, saygı var, bilgi var..
Hiç kimse burada eleştiri alacak bir açıklama yapmıyor, herkesin bir katkısı
var..Eleştirmek yerine gelen mailleri okumak ve analiz etmek, sektöre ve
kişiye çok fayda sağlayacaktır..
Sevgiler

Mortgage rates as low as 4.625% - Refinance $150,000 loan for $579 a month.
Intro*Terms
https://www2.nextag.com/goto.jsp?product=100000035&url=%2fst.jsp&tm=y&search=mortgage_text_links_88_h27f6&disc=y&vers=743&s=4056&p=5117

Kubra Kubra

to PRiletisi...@googlegroups.com
evet katılıyorum o ıs ılanının nesı komıktı kı?komık dıye yazan kımdı necat bey adındakı uyemız mı?necat bey bır tas attınız herkes anlama veremedı.attıgınız tası alın lutfen demek kı komık degılmıs :))

necat seyhan

to PRiletisi...@googlegroups.com
Merhabalar,

getirdiğim eleştiri platformda iş ilanının çıkıp çıkmadığana  yönelik değil.
İş ilanlarının çıkmasına taraftarım kesinlikle. İtiraz ettiğim, işinizin gerektirdikleriyle
ilanınızın içeriği ve ilana konulan unsurlar. Örneğin, işte ingilize kullanılmayacaksa
sırf prestij olsun diye mi koydunuz? İşinizde gerçekten söylediğiniz hususlar
ihtiyaç mı, yoksa sadece göz boyamak için mi? Ne iş yapılacaksa, ilanın işerği de
öyle doldrulsun ki, iş arayışı ihtiyacı içerisinde olanlar varsa onların umutlarını
iyice verilen ilan içerikleriyle karartmayalım lütfen.
Eleştirim genel manadaki bu şekilde yazılan tüm ilanlaradır.

Saygılar.

nejat

Arzu Hancıoğlu

to PRiletisi...@googlegroups.com
Necat Bey,
Ben bu ilanı bir arkadaşıma yönlendirdim. Müşteri temsilcisi değil yönetici asistanı aradıklarını dile getirmişler. Gerçekten de bende çok komik buldum.

Sevgiler,

Arzu

Ekin

to PRiletisi...@googlegroups.com
Bence önemli olan, bir şeyleri eleştirmek degil, neyi, neden eleştirdiginizi belirtmek.... Ortaya bir cümle atıp, insanları oyalamanın anlamı nedir, anlayamadım????????

julide bayramic

to PRiletisi...@googlegroups.com

Arkadaşlar merhaba,
Marmara İletişim mezunuyum. Basın ve Halkla İlişkiler alanlarında toplam 14
yıllık iş tecrübesine sahibim. Şu anda çalışıyorum ancak iş değiştirmek
istiyorum. Kurumsallaşmış bir firmada çalışmak istiyorum. ilgilenenlere
cv'mi yollayabilirim.
Jülide...

Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de.
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584

necat seyhan

to PRiletisi...@googlegroups.com

Değerli arkadaşlar,

Bir iş ilanına bir eleştiri getirdim. Amacım şu,
iş ortamında gerekli olmayan unsurların ilan metnine
ve içeriğine taşınmaması gerektiği. Yani, gerçekten
eleştridiği ilanda, ilan edilen unsurlar, iş için gerekli mi
değil mi? Nitekim bana gelen mailde de grup üyelerinden
bir arkadaşımız oraya başvurduğu ve ilanda aranan özellikte
personel değil daha farklı bir personel
alınacağını söylemişler.
Bu konuyu daha fazla tartışmanın manası yok.

saygılar.

Aylin Tunalı

to PRiletisi...@googlegroups.com

Arzu Hanım,

İlgili ilan haricinde farklı pozisyonlar için de arayıştalar. Gelen CV leri uygun pozisyona gore değerlendiriyorlar. Benim verdiğim ilan sadece Müşteri Temsilcisi içindi. Diğer pozisyonlar için değildi.

O açıdan bir yanlış anlama olmuş olabilir.

İyi çalışmalar

Aylin Tunali

<BR<BR

SELDA BAYSAL

to PRiletisi...@googlegroups.com
Merhaba Sevgili Arkadaşlar

Ben halkla ilişkiler 2.sınıf öğrencisiyim. Kendime ait bir iş kurmak
istiyorum,turizm sektöründe çalıştım.Bu işi severek yaptım ve şimdi bu
alanda hizmet vermek için bir seyehat acentesi açmak istiyorum. Bunun için
neler yapmalıyım tam olarak bilmiyorum ve sizlerin yardımına, desteğine
ihtiyacım var.Desteklerinizi ve de yardımlarınızı bekliyorum.Nerelere
müracaat edeceğimi nasıl belgeler almam gerektiğini söylerseniz
sevinirim.Şimdiden destekleriniz için teşekkürler..........

Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com

Emrah

to PRiletisi...@googlegroups.com
bunun için bir iki belge ve lisans alman gerekiyor tursab auye olman v.s.
bunlar zor işler Bir yerin bayiilik gibi birşeyini alabilrisn ama bunun için
dahi bazi belgeler gerekiyor sanrım
Turizim bakanlığının sitesine girip bakmanı tavsiye ederim

bigbang27

to PRiletisi...@googlegroups.com
franchising/ bayilik veren turizm acenteleri var onları incele istersen bir çok şeyi kafadan hallaetmiş olursun