Yüksek Lisans Anketi İçin Yardım Ricası

Murat Bilir

to priletisi...@googlegroups.com

Merhaba,
İsmim Murat Bilir, İstanbul Üniversitesi İstanbul Araştırmaları bölümünde yüksek lisans yapıyorum. Yüksek lisans tezimde İstanbul Kalkınma Ajansı destekleriyle hayata geçen projelerin engelli vatandaşlarımızın yaşamına etkisi konusunda bir araştırma yapıyorum.Bu araştırma için engelli vatandaşlarımızın veya ailesinde engelli bir birey bulunan vatandaşlarımızın bu anketi doldurması gerekiyor. Mailde bulunan linke tıklayarak ankete erişip doldurabilirsiniz. Anket sadece 2 dakika sürüyor. İlginiz ve destekleriniz için çok teşekkürler.

Sağlıklı günler

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__isu2XhUNVQ5UElPS1ZFNTc4QllBMjlYUkI0VFNRTC4u