Re: {PR İletisim Platformu} staj

Güler Pınarbaşı

to Recep Kan, Halkla İlişkiler İletişim Platformu
Sevgili Recep,

Biz 3.Göz Dergisi, İletişim, Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri veriyoruz. Güleryüzlü ve olumlu oluşun bize uygun :) Konularımız ilgini çekerse isteğine talibiz. Birlikte öğreniriz, deneriz, yaparız, yeriz... Birbirimizi alkışlarız...

Dergiyle ilgili tüm bilgiler bu linkte. https://linktr.ee/3gozdergisi

Sevgiler,

Güler PINARBAŞI   Kurucu / Genel Yayın Yönetmeni

3. GÖZ DERGİSİ   farkındalık bilinciyle yaşama sanatı

Özel Danışmanlık Talebiniz İçin > +90 536 214 0838

Recep Kan <recep...@gmail.com>, 14 Mar 2021 Paz, 18:09 tarihinde şunu yazdı:
Halkla ilişkiler alanında 3. Sınıf öğrencisiyim kendimi geliştirebiliceğim bir yerde yazın gönüllü staj yapmak istiyorum

Bu mesajı "Halkla İlişkiler İletişim Platformu" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu gruba ileti göndermek için: PRiletisi...@googlegroups.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Üye olduğunuz adresinizle Google'da oturum açarak, üyelik ayarlarınızı değiştirebilir, üyeliğinize son verebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com.tr/group/PRiletisimplatformu
adresinde bu grubu ziyaret edebilirsiniz.

www.halklailiskiler.com.tr
İletişim sektörünün buluşma noktası
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Halkla İlişkiler İletişim Platformu" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için priletisimplatf...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/priletisimplatformu/ce0a6843-88d6-4f46-8b41-466e620793d6n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Fatıma nur İpek

to Halkla İlişkiler İletişim Platformu
Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümünde 3. Sınıf öğrencisiyim kendimi geliştirebiliceğim. Manisa veya civarında staj yapabileceğim bir yer arıyorum yardımcı olursanız müteşekkir kalırım.
CV_2021-03-16-084022.pdf