Yük taşıdıkça ağırlaşır

Recep Ali Aksoylu

to priletisi...@googlegroups.com

“Unutma ki; bir yük taşıdıkça ağırlaşır. Aslında dinlenerek, sen yükünü hafifletiyorsun!
Belki günün birinde hamallığın şekli değişir. Bakarsın o günleri ben göremem ama sen kavuşursan o zamanlara, aman ha, kafanın içinde de sakin yük taşıma...  Kafanın içindeki yükü akşamları at ve hafifle... Sabah dinlenmiş olarak yeniden tekrar taşırsın yükünü…
Bizim işimiz, bugünü yarına taşımak, bugünün altında yok olmak değil. Çünkü, hem yarınlarda bizi bekleyenler var, hem de taşıdıklarımızı bekleyenler var. “
Aktardığım hikayeyi yıllar önce reiki uzmanı bir dostumdan dinlemiştim. Aklımda kaldığı kadarıyla düzenledim. Özü, “kafanın içinde yükün mütemadiyen taşınmaması, adım adım sonuca gidilmesi  gerektiği”. Ama herkes kendi düş gücüne bağlı olarak farklı anlamlar yükleyebilir. Ben de olabilecek farklı anlamları kaleme almak yerine,

Devamı halklailiskiler.com.tr da

http://www.halklailiskiler.com.tr/Yuk_tasidikca_agirlasir..php