Y. Lisans çalışmam için PR Ajansında çalışan PR uzmanlarından destek bekliyorum.

Hakan Gök göz

to Halkla İlişkiler İletişim Platformu

Merhabalar. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı Yüksek Lisans Öğrencisiyim. Halkla İlişkiler Ajansları ile yapmam gereken 5 dakikayı aşmayacak Yüksek lisans tezimde kullanmak üzere hazırladığım online bir anketim var. Anket tamamen bilimsel bir amaca hizmet etmektedir. Anket anonim olarak doldurulacak olup kimlik bilgilerine veya ajanslara ilişkin özel sorular içermemektedir. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Anket Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdDqNddBbL65u8z8uPsjHu-FuMdLCMFnVmfRZ_06XByyPUeQQ/viewform?usp=sf_link