molba

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Pozdrav svima,
imam jednu molbu. Nije mi jasno zasto ne mogu da udjem na sajt verujem.org? Da li se promenila adresa? Ako je potrebna registracija kako da je uradim?
Da li neko ima Stari i Novi zavet u elektronskom formatu?
Ja sam clan jedne mailing liste koja okuplja osobe sa ostecenim vidom. Mi tamo razmenjujemo knjige. Neko je poslao bibliju hrvatski prevod. Sada traze od mene na srpskom. Ja imam sammo u mp3 formatu, a ovde treba tekst.
Puno hvala!
Aleksandra

Milan Dinic

to Pravos...@googlegroups.com
На Викиизворнику има неко издање Новог и Старог завета (веза). Ја знам да имам и неко издање у облику програма за Виндоуз, али тренутно га не могу наћи а и нисам у могућности да га тражим сада. Уколико га пронађем, оставићу овде.

Поздрав свима!

svi...@otenet.gr

to Pravoslavlje

Srecko Petrovic

to Pravos...@googlegroups.com
Bog pomaze narode,

Aleksandra, trenutno je server sajta verujem.org u kvaru, medjutim nadamo se da ce ubrzo kvar da bude otklonjen i da ce sajt da brzo proradi

Sto se tice Svetog Pisma u elektronskom obliku, ima nekoliko razlicitih pretrazivaca na srpskom, npr. sledeci (na cirilici):

Pretraživač Biblije omogućava lako pronalaženje stihova Svetog Pisma (Biblije) po zadatim rečima.

U program je uključena cela Biblija u html formatu (Stari i Novi Zavet u prevodu Daničić-Karadžić), pa pronađene stihove možete odmah i pročitati.

http://www.antamedia.com/pretrazivac/
Direktni link za download - http://www.antamedia.com/download/Pretrazivac-Biblije-1.51.exe

Ili npr. ovih nekoliko (na latinici):

http://www.siont.net/download/katalog.htm?keys=&cat=3&num=12&page=1

Evo i direktnih linkova za download sa sajta siont.net :
BIBLIJA - Prev. Daničić-Karadžić
http://www.siont.net/cgi-bin/file/go.cgi?wy-biblija-dk.zip
BIBLIJA - Prev. Daničić-Stefanović
http://www.siont.net/cgi-bin/file/go.cgi?wy-biblija-rds.zip
NOVI ZAVET - Prev. Dimitrije Stefanović
http://www.siont.net/cgi-bin/file/go.cgi?wy-setup_stefanovic.exe
NOVI ZAVET - Prev. dr Emilijan M. Čarnić
http://www.siont.net/cgi-bin/file/go.cgi?wy-setup_carnic.exe

i ima jos nekih pretrazivaca na ovom linku, Saricev hrvatski, ASV, KJV, Luterov prevod...

Pozdrav svima i svako dobro!

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Hvala ti Srecko,
Ovo mi je znacilo. Linkove cu iskoristiti, a poslala sam ih i na tu mailibng listu, pa ljudi ako vole neka se posluze.
Ja sam zahvaljujuci njima dobila bibliju hrvatski prevod.
Cujemo se
Aleks

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Hvala puno na ovoj preporuci.
Nadam se da ce se ljudi obradovati. Ovo je vazno jer su oni culi samo za
prevod na srpskom od Vuka Karadzica.
Pozz

Aleks
to Pravoslavlje
Evo Psaltir u prevodu Ep. Atanasija Jevtic-a:

http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Svetopismo/Psaltir/index.htm

Takodje Knjige Makavejske (... ,
.
(άναγινωσκόμενα βιβλία)... ):

http://www.svetosavlje.org/biblioteka/Svetopismo/Makaveji/index.htm

Ali, Aleksandra, na sajtu - svetosavlje.org - ima jako puno vrednih
tekstova. Evo, pa istrazujte:

http://www.svetosavlje.org/index.php