pravoslavni sajtovi na latinici

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Pozdrav svima,
jedan moj prijatelj koji koristi citac ekrana me je zamolio da mu potrazim neki sajt koji bi imao da tako kazem duhovne literature vesti i sl.  Problem lezi u tome sto njegov citac ekrana podrzava samo latinicu, a vecina, ako ne i svi sajtovi su na cirilici.
Da je blize, ja bih mu instalirala druge verzije citaca, ali covek nije tu, pa tako moram da nadjem drugo resenje da bih mu pomogla.
U napred hvala!
Aleks

Srecko Petrovic

to Pravos...@googlegroups.com

Evo jednog sajta sa pravoslavnim tekstovima na latinici... Koliko  je meni poznato, urednik sajta je neki Hrvat koji je (valjda?) prihvatio Pravoslavlje, medjutim ovo nije provereno... koga zanima, moze da ga kontaktira (ima adresa za kontakt). Mozda ima i poneka hrvatska rec (inace su svi tekstovi ijekavizirani), ali razume se sve.

A prijatelju mozes da preporucis i sajt www.rastko.org , koji ima i cirilicnu i latinicnu verziju, i ima sekciju 'Bogoslovlje' ili nesto slicno, sa par lepih tekstova...

Pozdrav!