crkveni kalendar u el formatu

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Pomaze Bog, ponovo ja.
Ljudi sa liste na kojoj sam su me zamolili da pogledam da li postojicrkveni  kalendar u elektronskom formatu. Malo sam i sama istrazivala, ali nisam nasla.
Ovo bi bilo sjajno ako moze da radi sa citacima ekrana.
Hvala u napred!
Aleksandra

Srecko Petrovic

to Pravos...@googlegroups.com
Bog pomaze draga Aleksandra,

Evo jednog programcica sa crkvenim kalendarom:

"...Prilikom svakog pokretanja kompjutera, Pravoslavac se pokrece i obaveštava Vas o današnjem datumu, današnjem i sutrašnjem prazniku koji slave vernici Srpske Pravoslavne crkve,crvena slova, da li je u toku neki od postova, kao i datum po starom, Julijanskom kalendaru. Takode Pravoslavac lako omogucava pregled celog crkvenog kalendara..."

Ovo je link za download:
http://www.pravoslavnikalendar.com/pravoslavac.exe

Jos toga na sajtu:
http://www.pravoslavnikalendar.com/

I jos, proloska Zitija razvrstana po datumima - http://www.istocnik.com/zitija/
http://www.istocnik.com/zitija/zitija.cgi?day=danas

I ovde isto:
http://www.svetosavlje.org/biblioteka/prolog/index.php

Zatim ovde, iz Prologa vl. Nikolaja:
http://www.spc-hamburg.de/zitija_test.php

I on-line crkveni kalendar takodje:
http://www.spc-hamburg.de/Kalendar_jun.html

I ovde, Prolog i kalendar:
http://www.crkva-dobrinja.org/prolog/jun.php
http://www.crkva-dobrinja.org/kalendar.php

Pozdrav!

Jeca

to Pravos...@googlegroups.com
Pomaze Bog,

Ovde mozete da nadjete upravoslavni kalendar u formatu za Microsoft Outlook

Pravos...@googlegroups.com

Tu su 2 tekst fajla, jedan samo sa praznicima, a drugi za svaki dan.

Ja sam napravila dodatni kalendar u outlook-u, da bi crkveni odvojila od dnevnih aktivnosti, jer mi je pretrpano da budu zajedno. Importovala sam fajl u kome su svi dani, standardno su se upisali u osnovni kalendar outlook-a i posle ih prebacila u novi kalendar.

Pozdav

Jelena

Jeca

to Pravos...@googlegroups.com
Izvinjavam se, pogresan "paste"

Ovde mozete da nadjete upravoslavni kalendar u formatu za Microsoft Outlook

http://www.praktikum.co.yu/office/download/index.htm

Aleksandra Djordjevic

to Pravos...@googlegroups.com
Hvala ti Srecko jos jednom!
Ovaj program sasvim solidno radi sa jawsom. Jaws je citac ekrana.
Bas super!
Aleksandra
to Pravos...@googlegroups.com
Georgina,

Jesi pogledala link koji sam ja dala?

Tamo ima objasnjenje

2007/7/6, Georgina <georgin...@gmail.com>:
> [...]

> Hvala ti Srecko jos jednom!
> Ovaj program sasvim solidno radi sa jawsom. Jaws je citac ekrana.

Georgina

to Pravos...@googlegroups.com
Pogledala sam i ne mogu nikako da ubacim te podatke u outlook.hol,
nije mi jasan taj korak? Ili treba svaki posebno dan da redom ukucavam
u kalnedar?

2007/7/7, Jeca <jec...@gmail.com>:

--
Georgina

Jeca

to Pravos...@googlegroups.com
Georgina,

Samo iskopiras deo koji ti treba.

Nemam ovde Outlook, pgledacu sledece nedelje na poslu kako sam uradila pa cu ti poslati detaljan mail.

Nista dan po dan, sve ide automatski

Georgina

to Pravos...@googlegroups.com
Outlook.hol je neka posebna vrste fajla i u nju uopste ne mogu nista
da paste-ujem, znaci nikako ne mogu nista u njega da ubacim. Ili treba
da otvorim sam outlook pa drugacije da ubacim.
Oprostite sto sam dosadna.

2007/7/8, Jeca <jec...@gmail.com>:

--
Georgina

Jeca

to Pravos...@googlegroups.com
Otvori Outlook.hol sa notepadom, to je obican txt fajl, dodaj crkveni kalendar, sacuvaj ga, (napravi kopiju fajla outlook.hol za svaki slucaj), i kad ponovo otvoris Outlook, dodaj kao sto je objasnjeno na praktikum.co.yu

Pozdrav

Jelena

Georgina

to Pravos...@googlegroups.com
Uspela sam! Hvala ti puno Jelena, ovo mi bas znaci!
Opsrostite jos jednom...

2007/7/9, Jeca <jec...@gmail.com>:

--
Georgina

Georgina

to Pravos...@googlegroups.com
Da li postoji ovakav kalendar za 2008. godinu?

2007/7/9, Georgina <georgin...@gmail.com>:

--
Georgina

Jelena Pasic

to Pravos...@googlegroups.com
Ima sejo ima, imas na svetosavlju link, evo ga i ovde http://www.pravoslavnikalendar.com/
moze lepo da se skine :)
Hssss&Ksss :)
Svako dobro :)

Jeca

to Pravos...@googlegroups.com
Praktikum.co.yu je postavio pravoslavne praznike za 2008 za unos u outlook

Током 11.1.08., Jelena Pasic <hele...@gmail.com> је написао:

Georgina

to Pravos...@googlegroups.com
Хвала!