zkontrolujte si huge pages

Pavel Stehule

Feb 9, 2022, 2:39:32 AMFeb 9
to PostgreSQL-cz
Ahoj

u jednoho zakaznika jsem se docela potrapil s optimalizaci dotazu, a stejne pri vetsi zatezi sel server do kolen (je tam cela rada problemu), brutalne vysoky load. Nakonec se ukazalo - doufam, ze duvodem bylo poddimenzovana velikost huge pages. Ten system se choval fakticky silene, ze jsem i silne podezrival hw problemy s chlazenim.

Tak kdybyste nekdy resili neco podobneho

Pavel

do...@dobo.sk

Feb 9, 2022, 5:19:20 AMFeb 9
to postgr...@googlegroups.com, Pavel Stehule
cat /proc/$(ps -fu postgres | grep /usr/lib/postgres | awk '{print
$2}')/status | grep VmPeak | awk '{printf("%d\n",$2/2048 + 0.9)}' >>
/etc/sysctl.d/huge_pages.conf

sysctl -p /etc/sysctl.d/huge_pages.conf

dobo

--