Práca s INI textom

E.

to PostgreSQL-cz
Dobrý deň,

   existujú v Postgres nejaké funkcie alebo extenzia pre prácu s INI súbormi/textami ?

Mám dole uvedený príklad INI textu, z ktorého by som potreboval vytiahnuť napríklad hodnotu ParameterA v sekcii 2. Tie INI texty s ktorými potrebujem pracovať obsahujú aj komentáre a hodnoty v úvodzovkách.

Ďakujem za informáciu.
Emil Jablonský, RK

[Sekcia_1]
ParameterA=10
ParameterB="ParameterA=123"

[Sekcia_2]
# ParameterA=20
ParameterA=30

[Sekcia_3]
ParameterA=40

Antonin Houska

to postgr...@googlegroups.com
Tento format se celkem snadno zpracovava v pythonu
(https://docs.python.org/3/library/configparser.html) takze mozna by vam
pomohl jazyk pl/python.

--
Antonín Houska
www.melesmeles.cz

Jan Bucek

to postgr...@googlegroups.com
Dne 4.6.2021 v 10:06 E. napsal(a):
> Dobrý deň,
>
>    existujú v Postgres nejaké funkcie alebo extenzia pre prácu s INI
> súbormi/textami ?

O Postgresu toho vím minimum, s bídou zvládám nejjednodušší SELECT, ale
na čtení/zápis INI souborů existují odpradávna Win-API funkce, namátkou

GetPrivateProfileInt
GetPrivateProfileString
WritePrivateProfileString

--
Jan Bucek
Kohoutov 106

E.

to PostgreSQL-cz
Potrebujem spravit funkciu PL/PgSQL, ktora precita lubovolnu hodnotu z INI textu.
Tieto INI texty su ulozene v tabuľke v jednom zo stĺpcov.

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/postgresql-cz/f1172969-b8bb-79ed-792a-ac9b37ce362d%40post.cz.